Natrich Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Heisann! Det er vel ingen barmhjertige sjeler her som har en spotify-invitasjon aa gi ut? :o Linker deg hit Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg er den som skillte meg ut. De er sånn homie shit yo yo. Jeg er bare _normal_ :OHvis du skal ha noen sjans på småripsvenninnene deres må du bli gangsterlederen i gjengen. Da holder det ikke å bare være normal. Okei da. Alle var ikke gangster, mest to av dem og sjangs? Nei, er interessert i ei anna. Selvom de to er søte og greie^^ De to venninnene altså. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Aner ikke hva som er forskjell på alle versjonene. Er det akkurat samme singleplayer-spillet hver gang? Altså, starter i huset sitt i en liten by, få oppdrag om å finne "Dr. Pokemon" og levere et egg tilbake til Dr Mad eller hva pokker han het, også dra til neste småby og banke en trener osv. Merket jeg fikk vondt i Z-fingeren etter hvert. Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Eat my dark blastoise i team rocket kort og greier xD Damn jeg kunne tjent cash på de korta av folk osm var desperate Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Noen som har noen erfaringer med noen nettbutikk som selger plakater?Tenker da på plakater av band som f.eks Underoath, Parkway Drive, Architects, Bring Me The Horizon osv. http://www.allposters.com/ Aldri brukt dem, men de ser jo OK ut. Pokemon ble ødelagt når dem kom med nye. (Altså fra 151 og oppover..) Gnager enda det der... Endret 4. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Men kan noen fortelle vitsen med å spille flere enn ett spill? Er det samme singleplayer? Går man bare rundt fra by til by og slåss mot andre trenere og wild pokemons hele tiden? Og fanger dem i ballen innimellom for å få i pokedex? Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Respekt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Men kan noen fortelle vitsen med å spille flere enn ett spill? Er det samme singleplayer?Går man bare rundt fra by til by og slåss mot andre trenere og wild pokemons hele tiden? Og fanger dem i ballen innimellom for å få i pokedex? Ja. Men er små variasjoner i spillene da... Gjentar, små. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Noen som har noen erfaringer med noen nettbutikk som selger plakater?Tenker da på plakater av band som f.eks Underoath, Parkway Drive, Architects, Bring Me The Horizon osv. http://www.allposters.com/ Aldri brukt dem, men de ser jo OK ut. Har vært innom de, men de hadde ikke stort av det jeg ville ha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg levelet liksom bare den første pokemonen jeg fikk..han var vel lvl 18 (og evolved) mens de andre var 4-5-6. Dreit i de andre jeg samla. Men så spilte jeg bare et par timer, da, før jeg ble sliten i Z-fingeren. Er det noe lurt? Han ble jo helt overpowered, men kan vel ikke bruke samme pokemon hele spillet.. Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Åja du vill ha pokemon kort kamp HØH ?! Endret 4. september 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg levelet liksom bare den første pokemonen jeg fikk..han var vel lvl 18 (og evolved) mens de andre var 4-5-6. Dreit i de andre jeg samla. Men så spilte jeg bare et par timer, da, før jeg ble sliten i Z-fingeren. Er det noe lurt? Han ble jo helt overpowered, men kan vel ikke bruke samme pokemon hele spillet.. Best å ha et litt bredt spekter av pokemon, da man bekjempe alle typer pokemon Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fant noen stjernekort pluss et epic nr.1 Mewtwo kort. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nettopp spillt gjennom Portal for n'te gang, og jeg elsker spillet mer enn noen gang. Gleder meg til Portal 2. The cake is a lie. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Captn, tror jeg har alle de der untagen Pikachu Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nice xD Pokemon kort og gameboy colour med pokemon rød/blå <3 Det var tider det...eneste tidene som er nå er at man blir mer eldre og mer kjedelig, blæh. Var ,ye gøyere når man gikk på barneskolen og hadde ringepiggen og lekte pinnekrig / ringenes herre...JEG VIL VÆRE LEGOLAS...NEEEEH DET VIL JEG ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Og nå skriker alle Jeg vil være Orlando Bloom, hva var det alven han spilte het igjen? Men GUUUD HAN ER SÅ SKJEKK!!! Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Captn, en ting som overgår alt, det er LEGO! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 HAN HAR FAKTISK ET NAVN !OMG LEGOLAS ! LEGODASS ! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nei, nei. Nå har du ikke fulgt med, Bytex. Er Twilight som er greia nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg