Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er den som skillte meg ut. De er sånn homie shit yo yo. Jeg er bare _normal_ :O
Hvis du skal ha noen sjans på småripsvenninnene deres må du bli gangsterlederen i gjengen. Da holder det ikke å bare være normal.

 

Okei da. Alle var ikke gangster, mest to av dem og sjangs? Nei, er interessert i ei anna. Selvom de to er søte og greie^^ De to venninnene altså.

Lenke til kommentar

Aner ikke hva som er forskjell på alle versjonene. Er det akkurat samme singleplayer-spillet hver gang?

 

Altså, starter i huset sitt i en liten by, få oppdrag om å finne "Dr. Pokemon" og levere et egg tilbake til Dr Mad eller hva pokker han het, også dra til neste småby og banke en trener osv. Merket jeg fikk vondt i Z-fingeren etter hvert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Noen som har noen erfaringer med noen nettbutikk som selger plakater?

Tenker da på plakater av band som f.eks Underoath, Parkway Drive, Architects, Bring Me The Horizon osv.

 

http://www.allposters.com/

 

Aldri brukt dem, men de ser jo OK ut.

 

Pokemon ble ødelagt når dem kom med nye. (Altså fra 151 og oppover..)

Gnager enda det der...

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Men kan noen fortelle vitsen med å spille flere enn ett spill? Er det samme singleplayer?

Går man bare rundt fra by til by og slåss mot andre trenere og wild pokemons hele tiden? Og fanger dem i ballen innimellom for å få i pokedex?

 

Ja. Men er små variasjoner i spillene da... Gjentar, små.

Lenke til kommentar

Jeg levelet liksom bare den første pokemonen jeg fikk..han var vel lvl 18 (og evolved) mens de andre var 4-5-6. Dreit i de andre jeg samla. Men så spilte jeg bare et par timer, da, før jeg ble sliten i Z-fingeren. Er det noe lurt? Han ble jo helt overpowered, men kan vel ikke bruke samme pokemon hele spillet..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg levelet liksom bare den første pokemonen jeg fikk..han var vel lvl 18 (og evolved) mens de andre var 4-5-6. Dreit i de andre jeg samla. Men så spilte jeg bare et par timer, da, før jeg ble sliten i Z-fingeren. Er det noe lurt? Han ble jo helt overpowered, men kan vel ikke bruke samme pokemon hele spillet..

Best å ha et litt bredt spekter av pokemon, da man bekjempe alle typer pokemon :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...