Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Slenger meg med den Bytex. Selv om jeg til tider synes det er morsomt å spille dersom jeg har gode folk på lag og får tid til å bygge meg opp et massivt forsvar. Starcraft er vel det nærmeste jeg har kommet på vei til å bli "god", men der hadde jeg ikke tålmodighet til å spille så mye. Et uhorvelig konkurranseinstinkt sørger for at én eller to tapte kamper, gjør at jeg legger fra meg spillet i minst en uke før jeg gidder å prøve meg på igjen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Det kan ordnes med å spille regicide (kongemord). Alle får hver sin konge å må hindre at han slaktes av fienden. Når du ser ting går i dass pisker du bare kongen over til naboen. Det har vert en schlager på lan når spillere har klart å holde liv i den trasige gamle kongen sin tross alle odds. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Så snart det er snakk om basebygging, vite hva man skal bruke mot hvilken fiende, hvor mange av hver man trenger å bygge, tech trees som må oppgraderes (og velge mellom 4-5 forskjellige grener) melder jeg pass. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg er lett med på AOEII. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Damn it Mariokart 64 er gøy! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Klarte å bli hekta på Pokemon Silver igår kveld på GBA-emulator. Skummelt. Et spill om å samle dyr for unger liksom.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Innstalerte AOE II på datan for halvt års tid siden Var kos det Har det enda, får prøve det en dag altså ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Aldri hørt at jeg er overlegen før, før idag... TRE personer sa det. tsss. Faen ikke overlegen. bare litt care til å engasjere meg i å sitte å skravle på bussen i 1 time.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Da har jeg vært ute med noen gangster venner, og to venninner + venninen deres. En der da? Hva har dere gjort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Klarte å bli hekta på Pokemon Silver igår kveld på GBA-emulator. Skummelt. Et spill om å samle dyr for unger liksom.. Men du og du så gøy og alt for lett å bli hekta. I vinter spilte jeg gjennom Red, Blue, Yellow, Gold og Crystal Yellow og Crystal på Gameboy Color sammen med en kompis så vi fikk 150 pokémon, alle levla til 100, og de andre på GBA-emulator Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Da har jeg vært ute med noen gangster venner, og to venninner + venninen deres. En der da? Hva har dere gjort.Jeg har vert ute å hengt med mine gangster venner og deres venninner. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg er den som skillte meg ut. De er sånn homie shit yo yo. Jeg er bare _normal_ :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Lurer på hva som skjedde med alle gangster-vennene mine. Sist jeg så dem, var de alle eiendomsmeglere eller satt i kassa på en dagligvarebutikk. Ja ja, sånn kan det gikk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Da har jeg vært ute med noen gangster venner, og to venninner + venninen deres. En der da? Hva har dere gjort. Snart runna Mariokart 64 for ente gang Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Har ikke sett de siden ungdomskolen. Og om jeg er heldig nok til og se de igjen så er det enten som narkiser i parken eller bak kassa på kiwi. Noen er vell døde av overdose etc og andre i fengsel innen jeg er eldre. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Klarte å bli hekta på Pokemon Silver igår kveld på GBA-emulator. Skummelt. Et spill om å samle dyr for unger liksom.. Men du og du så gøy og alt for lett å bli hekta. I vinter spilte jeg gjennom Red, Blue, Yellow, Gold og Crystal Yellow og Crystal på Gameboy Color sammen med en kompis så vi fikk 150 pokémon, alle levla til 100, og de andre på GBA-emulator Det tar seriøst hundrevis av timer å levle pokèmons til 100. Husker spesielt Magikarp var "a pain in the ass". Den lå bare på bakken å splashet til lvl 20 eller noe. Gyarados FTW! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Heisann! Det er vel ingen barmhjertige sjeler her som har en spotify-invitasjon aa gi ut? :o Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 OMG jeg savner de Pokemonkorta xD Minner meg om barneskolen tidene igjen Har faktisk flere hundre stjerne kort og beste kort av alt ett eller annet sted her Må ta det fram en dag Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg er den som skillte meg ut. De er sånn homie shit yo yo. Jeg er bare _normal_ :OHvis du skal ha noen sjans på småripsvenninnene deres må du bli gangsterlederen i gjengen. Da holder det ikke å bare være normal. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Noen som har noen erfaringer med noen nettbutikk som selger plakater? Tenker da på plakater av band som f.eks Underoath, Parkway Drive, Architects, Bring Me The Horizon osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg