Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Slenger meg med den Bytex. Selv om jeg til tider synes det er morsomt å spille dersom jeg har gode folk på lag og får tid til å bygge meg opp et massivt forsvar. Starcraft er vel det nærmeste jeg har kommet på vei til å bli "god", men der hadde jeg ikke tålmodighet til å spille så mye. Et uhorvelig konkurranseinstinkt sørger for at én eller to tapte kamper, gjør at jeg legger fra meg spillet i minst en uke før jeg gidder å prøve meg på igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klarte å bli hekta på Pokemon Silver igår kveld på GBA-emulator. Skummelt. Et spill om å samle dyr for unger liksom..

Men du og du så gøy og alt for lett å bli hekta. I vinter spilte jeg gjennom Red, Blue, Yellow, Gold og Crystal :p

Yellow og Crystal på Gameboy Color sammen med en kompis så vi fikk 150 pokémon, alle levla til 100, og de andre på GBA-emulator :p

Lenke til kommentar
Klarte å bli hekta på Pokemon Silver igår kveld på GBA-emulator. Skummelt. Et spill om å samle dyr for unger liksom..

Men du og du så gøy og alt for lett å bli hekta. I vinter spilte jeg gjennom Red, Blue, Yellow, Gold og Crystal :p

Yellow og Crystal på Gameboy Color sammen med en kompis så vi fikk 150 pokémon, alle levla til 100, og de andre på GBA-emulator :p

 

Det tar seriøst hundrevis av timer å levle pokèmons til 100. Husker spesielt Magikarp var "a pain in the ass". Den lå bare på bakken å splashet til lvl 20 eller noe. :D

 

 

Gyarados FTW! Gyarados.JPG

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...