Junior91 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har faktisk sett hele den (ikke at det er positivt). Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Min frokost består vanligvis av en Cola.God morgen mr. diabetes type 2. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Frokost idag: En pose bamsemums. Er syk, så det er lov.. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bamsemums kan ALLTID rettferdiggjøres Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bamsemums kan ALLTID rettferdiggjøres Det er nok seigmenn du snakker om her. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Frokoosten min består av og lage noen brødskiver til niste å noen til frokost samt et glass sukker fri husholdnings saft, noe jeg stusser over er at den sukkerfrie smaker bedre en den med sukker...og jeg som hater sukkerfrie aspartam bombe produkter... Meeen så er det snoking i "godis skuffen" og et glass isbiter med maxi pepsi Så er det tid for niste på skolen men blir altfor frista av kebab king en meter utafor klasserommet så ender med at jeg kjøper kebab eller pizza etc. Og en fanta så klart xD Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bamsemums kan ALLTID rettferdiggjøres Det er nok seigmenn du snakker om her. Njaa..joa, samme gate...4 lemmer og hode Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) (...) noe jeg stusser over er at den sukkerfrie smaker bedre en den med sukker...og jeg som hater sukkerfrie aspartam bombe produkter...Slik er det med den sukkerfrie lettvarianten av Lipton Ice Tea Peach istepulver også. -- Akkurat ja.. Endret 4. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lettprodukter er generelt sett overvurdert til tusen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Min frokost består av random frokostblanding (oftest Choco Pop's eller Go' morgen) jeg finner og et glass juice/melk/vann. Uten om i helgene da, da kan alt mulig inntaes. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 OMGZOMG CONSPIRACY THEORY!!!!!112three You can't spell gun without UN! !!!!! :ohmy: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :scared: :scared: :scared: :idea: :idea: :idea: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Ah, Starcraft er et nydelig spill. Spilte nettopp en 4vs4 fastest possible-match hvor lagkameratene mine klagde på meg og kalte meg noob fordi jeg ikke bygde masse shitty folk helt fra starten av. Gjett hvem som sikla etter assistanse fra Carrier-flåten min senere i spillet, da de dårlige startup-unitsa deres ble meid oppover veggen. Gjett hvem som ikke hjalp de kjøttpøkkene? It feels good to be the king! edit: Eller som jeg faktisk sa til de: Suck it bitches. Endret 4. september 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) ^ Er det rart folk tyter over kvaliteten i DNFK? Endret 4. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ^ Er det rart folk tyter over kvaliteten i DNFK? Absolutt ikke. Bra du er her iblant. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 It feels good to be the king!Snerten referanse til AOEII. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Snerten referanse til AOEII. Det er et smooth spill det også. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Snerten referanse til AOEII. Det er et smooth spill det også. Absolutt. Synd AOE2 over Hamachi-prosjektet her på forumet gikk i dass. Kanskje DNFK skulle hatt AOE2-kveld en gang i blant? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det hadde rocka. Riktignok ikke spilt det noe særlig siden treeren kom ut, da jeg ble så forferdelig skuffa over den. Men det hadde eid hardt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nei. Jeg suger hinsides i alle RTS-spill. Så mye at jeg ikke fatter hvor mange av hver unit jeg skal lage, så tilter hjernen og jeg quitter. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ikke vits i å lage noe stress ut av det, en kunne bare spilt for kosens skyld. Noen øl, teamspeak og en fem-seks stykker fra kafeen her mot hverandre i AOE2 kunne jo blitt noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg