Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Aff, jeg tror jeg stikker fra skolen nå. Hjem og jobbe med rettsarbeid og matte og norsk. Jeg har ikke lekser, jeg har bare ikke giddet å jobbe i matteøkten. Kaaan forsåvidt drøye matten og norsken til onsdag og fredag. Ah, blir sikkert sittende her med dere, og da blir det norsk og rettslære jeg jobber med. Tar matten på onsdag, har fri hele dagen da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg også men med tanke på at jeg ikke har postet noe siden i går kveld så gidder jeg ikke men å se 1-2 sider tilbake det gidder du ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg burde begynne med oppgaven i webdesign snart. Strict xhtml og css. Gjør alt så mer komplisert, har ikke motivasjon for fem flate, sitter bare og glor ut vinduet dagen lang. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 men å se 1-2 sider tilbake det gidder du ikke? Latskap min venn.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har virkelig trua på den dama her og musikken hennes...: http://www.myspace.com/dementianarcissus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Latskap min venn.. *riste på hodet*IMO så kan du neste gang heller gå 1-2 sider tilbake å lese raskt igjennom mann.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jupp. I'm off. Seeyalater, tards. ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg burde begynne med oppgaven i webdesign snart.Strict xhtml og css. Gjør alt så mer komplisert, har ikke motivasjon for fem flate, sitter bare og glor ut vinduet dagen lang. Jeg kan kode for deg, for en billig penge. Kan strekke meg ned til 200,- per time + mva Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) cul8r, qtpi edit: clvn, nei, tror jeg må gjøre det selv. Lære det litt bedre. Sikkert lurt. Og det er jo ikke vanskelig eller uforståelig, bare kjedelig vel, strict er. Endret 29. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hoho! korrupt crew ftw (ikke på diskusjon.no) Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hoho!korrupt crew ftw (ikke på diskusjon.no) Fortell fortell... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ah... Myspace. D e løv Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Høres ut som en god idé.Tenkte først å møte opp i kirka for første gang på flere år. Drita under påskegudstjenesta. Er planlagt over noen år nå, men har aldri vært hjemme i påska. Før nå. Drita under gudstjenesta i Nidarosdomen 1. påskedag. Kræsje hele greia. Lurer på hva det verste som skjer blir. Kasta ut av kirka elns og dømt til å brenne i all evighet elns? Tviler på at du slår meg. Jeg spydde som en helt i kirka når søskenbarnet mitt konfirmerte seg.. Jeg var spysjuk i flere dager. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har virkelig trua på den dama her og musikken hennes...: http://www.myspace.com/dementianarcissus Du prøver å si at sangen 'Who the fuck are Dementia' ikke er helt jævelig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nei da setter jeg heller på litt Kris Kristofferson Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor the Pilgrim: chaper 33 See him wasted on the sidewalk in his jacket and his jeans, Wearin yesterdays misfortunes like a smile-- Once he had a future full of money, love, and dreams, Which he spent like they was goin outa style-- And he keeps right on achangin for the better or the worse, Searchin for a shrine hes never found-- Never knowin if believin is a blessin or a curse, Or if the goin up was worth the comin down-- Hes a poet, hes a picker-- Hes a prophet, hes a pusher-- Hes a pilgrim and a preacher, and a problem when hes stoned-- Hes a walkin contradiction, partly truth and partly fiction, Takin evry wrong direction on his lonely way back home. He has tasted good and evil in your bedrooms and your bars, And hes traded in tomorrow for today-- Runnin from his devils, lord, and reachin for the stars, And losin all hes loved along the way-- But if this world keeps right on turnin for the better or the worse, And all he ever gets is older and around-- from the rockin of the cradle to the rollin of the hearse, The goin up was worth the comin down-- Hes a poet, hes a picker-- Hes a prophet, hes a pusher-- Hes a pilgrim and a preacher, and a problem when hes stoned-- Hes a walkin contradiction, partly truth and partly fiction, Takin evry wrong direction on his lonely way back home. Theres a lotta wrong directions on that lonely way back home. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har virkelig trua på den dama her og musikken hennes...: http://www.myspace.com/dementianarcissus Du prøver å si at sangen 'Who the fuck are Dementia' ikke er helt jævelig? +11111111 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jeg digger den og My Name is Dementia edit: Thomas, jeg har ikke bare tenkt å være full, det skal jo selvfølgelig være anna blasfemisk kos. Lue og banning er barneskolish, brenne kors? Endret 29. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis du vil oppføre deg blasfemisk, gjør det utenfor kirken. Når du er på deres terretorie, respekter deres tro. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da har jeg nettopp nominert Saluttknall i flere av "årets ..."-trådene. Makan til humørspreder skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg