Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Trodde du ble borte, Eple..? Return of the Eple Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gah. Jeg tror ikke jeg klarer å like kjæresten til broren min. Enda jeg skal bli tante om syv måneders tid. Oida. Jaja. Kan jo hende du kommer til å like ungen, da. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Æsj, eg er ferdig med nynorskoppgåva om forumet Men eg har ingen ordbok eg kan retta med, Og UiO's Ordbok virke ikkje. Frustrerande... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Return of the Eple Etterfølgeren til "Two Appletrees"? Endret 8. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gah. Jeg tror ikke jeg klarer å like kjæresten til broren min. Enda jeg skal bli tante om syv måneders tid. Oida. Jaja. Kan jo hende du kommer til å like ungen, da. Det er ikke spørsmål en gang. Jeg får en nevø/niese som jeg skal skjemme vekk etter alle kunstens regler. Samme som jeg gjør med fetteren min sin unge (han er enebarn) og stedatteren hans. Skjemmer dem kjempemasse vekk. De er så nydelige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Etter kjapp googling, ser jeg at det gjør det ikke, så jeg må nok ta meg en tur tilbake til Sverige og hamstre mer, om jeg noensinne kommer på plussiden av kontoen igjen. Lykke til. Det bordet hørtes jo ut som en nasjonal skatt eller noe. Ja, er vel faen meg ikke langt i fra. Siste nytt er at pappa har vært i kontakt med sjappa, fått en børste for å pusse bordet og forteller meg at jeg ikke får ferie i sommer fordi jeg skal slave for bordet. Litt skeptisk til det der altså, jeg er av typen som heller betaler penger fremfor å utsette den hyperallergiske kroppen min for gressklipping om sommeren. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skarstad: Det er Chloe som sitter bak dataskjermen. Hun er forresten nerden over nerdene, dvs alle på diskusjon.no x 10. Jack er ute i felten og er barskere enn enhver McClane. Riktignok kommer McClane på topp 10, sammen med f.eks. MacGyver og Bourne. Men her er det snakk om milevis avstand fra nr 1 til nr 2. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er faktisk ganske overrasket over at jeg ikke har warn. Jeg har 2797 innlegg og 2790 av dem er spam og offtopic Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg er tilbake hva skjer her? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva er poenget med å ha en mattetentamen første uka i nyåret? Kunne man ikke bare hatt den før jula? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg prøver å kjøpe meg ut av jobbing i sommer Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Æsj, eg er ferdig med nynorskoppgåva om forumet Men eg har ingen ordbok eg kan retta med, Og UiO's Ordbok virke ikkje. Frustrerande... Jeg holdt på å tilby deg mine tjenester. Det er ikke spørsmål en gang. Jeg får en nevø/niese som jeg skal skjemme vekk etter alle kunstens regler. Samme som jeg gjør med fetteren min sin unge (han er enebarn) og stedatteren hans. Skjemmer dem kjempemasse vekk. De er så nydelige. Daså. Ja, er vel faen meg ikke langt i fra.Siste nytt er at pappa har vært i kontakt med sjappa, fått en børste for å pusse bordet og forteller meg at jeg ikke får ferie i sommer fordi jeg skal slave for bordet. Litt skeptisk til det der altså, jeg er av typen som heller betaler penger fremfor å utsette den hyperallergiske kroppen min for gressklipping om sommeren. Gøy. Oo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg er tilbake hva skjer her? Jeg er fortsatt syk =( . Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skarstad: Det er Chloe som sitter bak dataskjermen. Hun er forresten nerden over nerdene, dvs alle på diskusjon.no x 10. Jack er ute i felten og er barskere enn enhver McClane. Riktignok kommer McClane på topp 10, sammen med f.eks. MacGyver og Bourne. Men her er det snakk om milevis avstand fra nr 1 til nr 2. Bullshitcrapzor! Simen1 > Chloe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg er tilbake hva skjer her? Viktige diskusjoner om livets små og store rariteter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Snobjorn: Jeg kan rette den for deg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Snobjorn: Jeg kan rette den for deg. Jeg ville jo være snill. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Feilformulert. Han har plutselig to forumjenter som er villige til å rette stilen hans. Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du kan få ham. Jeg burde jo egentlig lese på gym uansett. Endret 8. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg