Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gah. Jeg tror ikke jeg klarer å like kjæresten til broren min. Enda jeg skal bli tante om syv måneders tid.

Oida. Jaja. Kan jo hende du kommer til å like ungen, da.

Det er ikke spørsmål en gang. Jeg får en nevø/niese som jeg skal skjemme vekk etter alle kunstens regler. Samme som jeg gjør med fetteren min sin unge (han er enebarn) og stedatteren hans. Skjemmer dem kjempemasse vekk. De er så nydelige. :love:

Lenke til kommentar
Etter kjapp googling, ser jeg at det gjør det ikke, så jeg må nok ta meg en tur tilbake til Sverige og hamstre mer, om jeg noensinne kommer på plussiden av kontoen igjen.

Lykke til. Det bordet hørtes jo ut som en nasjonal skatt eller noe.

Ja, er vel faen meg ikke langt i fra.

Siste nytt er at pappa har vært i kontakt med sjappa, fått en børste for å pusse bordet og forteller meg at jeg ikke får ferie i sommer fordi jeg skal slave for bordet.

Litt skeptisk til det der altså, jeg er av typen som heller betaler penger fremfor å utsette den hyperallergiske kroppen min for gressklipping om sommeren.

Lenke til kommentar

Skarstad: Det er Chloe som sitter bak dataskjermen. Hun er forresten nerden over nerdene, dvs alle på diskusjon.no x 10. Jack er ute i felten og er barskere enn enhver McClane. Riktignok kommer McClane på topp 10, sammen med f.eks. MacGyver og Bourne. Men her er det snakk om milevis avstand fra nr 1 til nr 2.

Lenke til kommentar
Æsj, eg er ferdig med nynorskoppgåva om forumet :p Men eg har ingen ordbok eg kan retta med, Og UiO's Ordbok virke ikkje. Frustrerande...

Jeg holdt på å tilby deg mine tjenester.

Det er ikke spørsmål en gang. Jeg får en nevø/niese som jeg skal skjemme vekk etter alle kunstens regler. Samme som jeg gjør med fetteren min sin unge (han er enebarn) og stedatteren hans. Skjemmer dem kjempemasse vekk. De er så nydelige. :love:

Daså. :wee:

Ja, er vel faen meg ikke langt i fra.

Siste nytt er at pappa har vært i kontakt med sjappa, fått en børste for å pusse bordet og forteller meg at jeg ikke får ferie i sommer fordi jeg skal slave for bordet.

Litt skeptisk til det der altså, jeg er av typen som heller betaler penger fremfor å utsette den hyperallergiske kroppen min for gressklipping om sommeren.

Gøy. Oo

Lenke til kommentar
Skarstad: Det er Chloe som sitter bak dataskjermen. Hun er forresten nerden over nerdene, dvs alle på diskusjon.no x 10. Jack er ute i felten og er barskere enn enhver McClane. Riktignok kommer McClane på topp 10, sammen med f.eks. MacGyver og Bourne. Men her er det snakk om milevis avstand fra nr 1 til nr 2.

Bullshitcrapzor!

Simen1 > Chloe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...