medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hater snn møkka barnehage musikk små unger som roper "jeg er så GLAAAD, tralalalal" med en melodi som får døve til å bli blinde Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 *gjesp* god morgen blei lite med søvn i natt da klassen var ute på en hyttelignende ting og hoia og skreik osv hele natta. kom hjem i 10, halv 11 tida og slokna ganske fort Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hater snn møkka barnehage musikk små unger som roper "jeg er så GLAAAD, tralalalal" med en melodi som får døve til å bli blinde Du blir vant til det! Har selv en lillesøster og jeg er lei av handy mandy, og mikkes klubbhus og little einsteins. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hater snn møkka barnehage musikk små unger som roper "jeg er så GLAAAD, tralalalal" med en melodi som får døve til å bli blinde Du blir vant til det! Har selv en lillesøster og jeg er lei av handy mandy, og mikkes klubbhus og little einsteins. haha Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tusen takk aidskake! Jeg fant en sang i dine spilleliste som jeg har lett etter lenge! Hvilken da? Outkast? The Girl And The Robot Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 tror jeg har finni ut trikset, ikke la en sang spille seg ferdig, for da kommer jonathan og tar deg btw. leste nettop at jeg skal ta 1 repsil hver 1-2 time. greit å lese det nå, som jeg har spist hele pakka på 30 min. dette blir IKKE pent Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har dere sett denne sida? http://peopleofwalmart.com/ Holy mother of poop! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 tror jeg har finni ut trikset, ikke la en sang spille seg ferdig, for da kommer jonathan og tar deg Har også noe med tiden på døgnet å gjøre tror jeg. Hør! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Lotta er verre. LOTTA - MIN EGEN STIL. grrrr Det jeg finner ironisk er at hun liksom skal være Norges nye "pop-prinsesse", hvorfor har jeg da ikke hørt noe om henne utenom reklamene på spotify? Hun har da reklame på TV2 å, men forskjellen er at man får høre sangen lenger. Endret 4. september 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 På den reklama @ tv2 så ser det ikke ut som om ho liker å synge. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hater snn møkka barnehage musikk små unger som roper "jeg er så GLAAAD, tralalalal" med en melodi som får døve til å bli blinde Du blir vant til det! Har selv en lillesøster og jeg er lei av handy mandy, og mikkes klubbhus og little einsteins. haha Lillebror på 5. Forstår deg så godt! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Busser som er forsinket, og det går utover andre enn meg selv som ikke skal ta bussen en gang er litt gøy Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I morgen tidlig skal jeg ha et luksusmåtid av en frokost. Brainstorming! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I morgen tidlig skal jeg ha et luksusmåtid av en frokost. Brainstorming! Hvorfor det da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 fordi det er godt vel? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Min frokost består vanligvis av en Cola. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Min frokost består vanligvis av en Cola. Det er ikke frokost Du vet at frokost er det viktigste måltidet? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ma mouth, maaa mouth. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ma mouth, maaa mouth. Eeek! Men bildet var artig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg