Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har skikkelig mandagsfølelse i dag, egentlig litt digg.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Igjen skjer det samme gamle på DNFK. Er aldri variasjon her;( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sant det, dnfk forandrer seg aldri. Samme innholdet, og samme personene. Det er som en syklubb.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Then why do you come back? Because you love us Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hadde min første kjøretime i dag. Lærern sa jeg var ganske flink, så da trenger jeg bare 1 kjøretime til før jeg starter på det obligatoriske Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sant det, dnfk forandrer seg aldri. Samme innholdet, og samme personene. Nåja. Selv etter at jeg begynte å "henge" her, har jeg opplevd en stor variasjon av både innhold og en del brukere. Men en liten kjerne holder seg fremdeles fast. Selv har jeg dabbet veldig mye av de siste 2 månedene, men mye grunnet at jeg faktisk har bedre ting å ta meg til/ikke har så mye dødtid på jobb Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hadde min første kjøretime i dag. Lærern sa jeg var ganske flink, så da trenger jeg bare 1 kjøretime til før jeg starter på det obligatoriske Grattis Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hadde min første kjøretime i dag. Lærern sa jeg var ganske flink, så da trenger jeg bare 1 kjøretime til før jeg starter på det obligatoriske Hvorfor ikke bare øvelseskjøre med foreldrene dine, så begynne på det obligatoriske? Kjøretimer er dyyyrt.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nåja. Selv etter at jeg begynte å "henge" her, har jeg opplevd en stor variasjon av både innhold og en del brukere. f.eks meg, jeg har begynt å henge her siste halve året Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hadde min første kjøretime i dag. Lærern sa jeg var ganske flink, så da trenger jeg bare 1 kjøretime til før jeg starter på det obligatoriske Hvorfor ikke bare øvelseskjøre med foreldrene dine, så begynne på det obligatoriske? Kjøretimer er dyyyrt.. Har kjørt masse, derfor jeg bare trenger 2 stk i starten. Resten må alle igjenom uansett hvor god du er. Minsteprisen på førerkortet er 14k :S Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Yippee-ki-yay, motherfucker Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Yippee-ki-yay, motherfucker *meldingstone* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Altså, den dagen det skjer noe nytt og spennende her på diskusjon.no så går jeg inn i jehovas vitner Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Synes da det er mye varierende her jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Synes da det er mye varierende her jeg. Nja, etter å ha vært på forumet en god del år så er bare det samme hele tiden, spesielt her i OT delene av forumet. Samme innholdet, og stort sett samme personene. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tusen takk aidskake! Jeg fant en sang i dine spilleliste som jeg har lett etter lenge! Hvilken da? Outkast? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) har nettop hatt mitt første møte med Jonthan "the fucker" from spotify. forbaskels til plagsom type argh Endret 4. september 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lotta er verre. LOTTA - MIN EGEN STIL. grrrr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lotta er verre. LOTTA - MIN EGEN STIL. grrrr Det jeg finner ironisk er at hun liksom skal være Norges nye "pop-prinsesse", hvorfor har jeg da ikke hørt noe om henne utenom reklamene på spotify? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Haha, enig der! Hu har dog spillt noen konserter her og der. Ikke bare hu da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg