Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er da et par steder her i Ski hvor man aldri ser en eneste barnevogn. :p Men jeg tror ikke det er trådløst nett der, så da blir det uaktuelt.

 

Skal på Jesus Christ Superstar med mormor i kveld, av alle personer, så blir det cafè i morgen igjen med et par kamerater.

 

Nå var det akkurat en unge som så på meg og skreik "Pappaaaaa!?".

 

Hm. Følg med i neste episode!

Lenke til kommentar
Lurer på hvor mange kopper espresso jeg klarer og presse i meg egentlig.

 

Iom at nettet hjemme er så ustabilt så sitter jeg på cafè nå. Ganske koselig egentlig. Bortsett fra at dette stedet tydeligvis er samlingsstedet for mødre med barnevogn og slikt da.

poor poor demonfudge :p

 

barn er så irriterende, spessielt på busser og fly. i fjor da jeg skulle til kreta så satt det ern liten djevelunge på ca 4 år foran meg og tok stolen fram og tilbake HELE tiden, da han slutta tok han den gardin saken av plast ved vinduet og slo opp og ned. skjelte ut ungen og foreldrene. jeg nekter å sitte å høre på en liten unge i 3-4 timer -.-

Lenke til kommentar

Det syns jeg var å gå litt over streken, men deg om det.

 

Jeg sto opp tidlig i dag helt forgjeves: norsklæreren var på kurs og vi hadde ingen vikar, i religion ble det ikke ført fravær siden vi jobber med prosjekt og etter det var det fritimer og to gymtimer jeg ikke kan være med på siden jeg har ei dårlig hofte.

 

Med andre ord... JEG KUNNE SOVET NÅ.

Lenke til kommentar

Ja, det er mye levende prevansjonsmidler rundt om gitt. :p

 

Stort sett går det greit, men jeg er ikke sånn veldig begeistra for barn uansett, så ofte blir jeg bare irritert jeg også. Men, hadde vært kjedelig å sitte her alene da.

 

Lemon: Teheheheheeheheheheh. Greit at du har bytta tilbake til det gamle nicket btw.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...