Datasmurf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Herlig. Timen starter med at læreren banner som fy fordi vi hopper rett på ting uten å planlegge. Jeg hakke engang starta Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Omg. Det eneste åpne trådløse nettverket på skolen har blitt borte. Hurra. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg hater laptoper akkurat nå. 50% av de 677 laptopene vi leverte ut i går er det noe galt med i dag. Nå står det omtrent 50 PC'er til speiling bak meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen som vet om det finnes en tråd her på forumet som handler om kontorstoler? Mener da en tråd om hvilke som er gode og slikt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lag en jeg trenger en ny. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lurer på hvor mange kopper espresso jeg klarer og presse i meg egentlig. Iom at nettet hjemme er så ustabilt så sitter jeg på cafè nå. Ganske koselig egentlig. Bortsett fra at dette stedet tydeligvis er samlingsstedet for mødre med barnevogn og slikt da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ALLE kaféer er møtesteder for babytrillere. Og busser, ikke minst. Skal passe på ei lita tulle hele helga, men det blir null kafébesøk iom. at det er stress. Både for meg og andre uskyldige cappuccinosippere. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 HEI! Alle må kjøpe Set Your Goals - This Will Be The Death Of Us. Da blir dere også kule! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ALLE kaféer er møtesteder for babytrillere. Og busser, ikke minst. Skal passe på ei lita tulle hele helga, men det blir null kafébesøk iom. at det er stress. Både for meg og andre uskyldige cappuccinosippere. Oda! Long time no see.. ..hvor har du vært? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg veit, Adrian, jeg veit. Jeg har vært travelt opptatt med jobb, skolearbeid og å komme meg i seng på den riktige sida av 02.00. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hirr.. been there done that, bortsett fra jobb-biten. Vanskelige saker Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er da et par steder her i Ski hvor man aldri ser en eneste barnevogn. Men jeg tror ikke det er trådløst nett der, så da blir det uaktuelt. Skal på Jesus Christ Superstar med mormor i kveld, av alle personer, så blir det cafè i morgen igjen med et par kamerater. Nå var det akkurat en unge som så på meg og skreik "Pappaaaaa!?". Hm. Følg med i neste episode! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lurer på hvor mange kopper espresso jeg klarer og presse i meg egentlig. Iom at nettet hjemme er så ustabilt så sitter jeg på cafè nå. Ganske koselig egentlig. Bortsett fra at dette stedet tydeligvis er samlingsstedet for mødre med barnevogn og slikt da. poor poor demonfudge barn er så irriterende, spessielt på busser og fly. i fjor da jeg skulle til kreta så satt det ern liten djevelunge på ca 4 år foran meg og tok stolen fram og tilbake HELE tiden, da han slutta tok han den gardin saken av plast ved vinduet og slo opp og ned. skjelte ut ungen og foreldrene. jeg nekter å sitte å høre på en liten unge i 3-4 timer -.- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det syns jeg var å gå litt over streken, men deg om det. Jeg sto opp tidlig i dag helt forgjeves: norsklæreren var på kurs og vi hadde ingen vikar, i religion ble det ikke ført fravær siden vi jobber med prosjekt og etter det var det fritimer og to gymtimer jeg ikke kan være med på siden jeg har ei dårlig hofte. Med andre ord... JEG KUNNE SOVET NÅ. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Ja, det er mye levende prevansjonsmidler rundt om gitt. Stort sett går det greit, men jeg er ikke sånn veldig begeistra for barn uansett, så ofte blir jeg bare irritert jeg også. Men, hadde vært kjedelig å sitte her alene da. Lemon: Teheheheheeheheheheh. Greit at du har bytta tilbake til det gamle nicket btw. Endret 4. september 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Med andre ord... JEG KUNNE SOVET NÅ. *gi Lemon magic-pill* Endret 4. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hehe, jeg skjelte vel de ikke ut, jeg sa, be ungen deres oppføre seg så ikke han er en plage for hele flyet, som prøvde å se på en film om en bonde som lagde et romskip og skulle til månen elns. men fikk ikk med meg en dritt siden djevelungen støya Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tenkte mer et slag i hodet med ei stekepanne, men piller er kanskje like greit. Og ja, jeg syns egentlig det, jeg óg, DF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg