Petter Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg hater printere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Du hater ikke printere før du jobber i en bedrift med hundrevis av dem. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Ok sorry. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Landskapsfotografiutfordring på skolen. Endte opp med å dra med seg skolens D80 ut på tur og ta en 360-grader-lek. Nå sitter jeg på min stakkars laptop, fortsatt med aids i anusen, og fikser på en 851 MB photoshop-fil - den er ikke fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Du trenger jo ikke ta bilder i råformat og største oppløsning, gjør du vel? 8) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Klart han må. Det er Adrian vi snakker om han har jo fetish for stor oppløsning Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jo, for når lærer krever 300dpi så må jeg kjøre i full oppløsning. Ferdig utsnitt blir 22cm høyt, og 2m bredt så har ikke noe å kutte på i høyden. Og filene er forøvrig bare jpeg. EDIT: jpeg-filene er på 150 MB, .psd-fila so mer på 850. Endret 4. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 da var sjukdommen her. die hard 1 og grandis kjøttdeig og løk. kan livet bli bedre Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Virkelig effektiv Tysk time, haha. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Du hater ikke printere før du jobber i en bedrift med hundrevis av dem. Og derav kan jeg si at jeg fortsatt hater printere, selv om det begynner å bli noen år siden jeg slutta. Det jeg hater mer, er inkompetente mennesker som ikke forstår hvordan de selv kan skru av og på en PC eller en printer, eller at det av og til bare hjelper å ta ut kontakten og sette den ordentlig inn (uten bruk av hammer og andre verktøy riktignok) igjen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 grandis kjøttdeig og løk. kan livet bli bedre Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Party i morgen any1? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Du har jo burzdag, ofc Dog, jeg kan ikke komme EDIT: Sånn tilfelle du er for durnk i morra til å huske det; gratulerer med dag1 ^^ Endret 4. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Merkelig det der, har en skikkelig mandagsfølelse i dag.. EDIT: Tar det litt på forhånd Kanin33: Gratulerer med dagen! Endret 4. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har torsdagsfølelse. Meh. Kjedeligste oppgava på lenge i dag. :---( Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har faktisk fredagsfølelse i dag. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Er det fredag? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 http://www.start.no/erdetfredag/ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Er det fredag? Nå ble jeg litt usikker, men ja, det er fredag i dag. I morgen er det lørdag, så kommer søndag. Deretter kommer mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og så heeeeeeelt til slutt så kommer fredag igjen. Men dagene slutter aldri så etter det kommer det lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag. osv, osv. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg skal hjem idag så ja det er Fredag gleder meg til å komme hjem for å spise har ikke mat eller penger så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg