Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du hater ikke printere før du jobber i en bedrift med hundrevis av dem.

Og derav kan jeg si at jeg fortsatt hater printere, selv om det begynner å bli noen år siden jeg slutta.

Det jeg hater mer, er inkompetente mennesker som ikke forstår hvordan de selv kan skru av og på en PC eller en printer, eller at det av og til bare hjelper å ta ut kontakten og sette den ordentlig inn (uten bruk av hammer og andre verktøy riktignok) igjen.

Lenke til kommentar
Er det fredag?

Nå ble jeg litt usikker, men ja, det er fredag i dag. I morgen er det lørdag, så kommer søndag. Deretter kommer mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og så heeeeeeelt til slutt så kommer fredag igjen.

Men dagene slutter aldri så etter det kommer det lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag. osv, osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...