Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist jeg bannet meg selv 2 mnd sleit jeg litt med forum-abstinenser, f.eks. at jeg alltid gikk til forum.hw.no når jeg startet nettleser, også kom på "Nei faen, kontoen min er jo suspended".

Men etterhvert forsvant vanen, og jeg fikk tid til mye mere andre ting. Fullføre xbox-spill, bygge ferdig roboter, se tv-serier, spille spill jeg hadde liggnede i årevis på HD'n..og ikke minst, spille WoW uten å alt-tabbe til forumet hvert 10. minutt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Sist jeg bannet meg selv 2 mnd sleit jeg litt med forum-abstinenser, f.eks. at jeg alltid gikk til forum.hw.no når jeg startet nettleser, også kom på "Nei faen, kontoen min er jo suspended".

Men etterhvert forsvant vanen, og jeg fikk tid til mye mere andre ting. Fullføre xbox-spill, bygge ferdig roboter, se tv-serier, spille spill jeg hadde liggnede i årevis på HD'n..og ikke minst, spille WoW uten å alt-tabbe til forumet hvert 10. minutt.

Ja.... der fikk du jo gjort mye... kreativt.

Lenke til kommentar

Euuoh, slike roboter ja. Alt som innebærer små plastdeler og liming ga jeg opp etter Warhammer-perioden som barn, det var absolutt ikke noe for meg. Skulle jeg begynt på noe ala den du linket til der ville det endt som med de fleste Ikea-byggesettene jeg har vert borti: banning, unormalt mange deler til overs og i flere tilfeller utstrakt bruk av sag for å få ting til å passe.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg liker heller ikke limkliss, disse er snap-together. Små tagger som går inn i matchende hull. Fortsatt svært tidkrevende. En slags zen-hobby kan man kalle det, ala å frisere banzai-trær.

Tools jeg bruker er skalpell (for å skjære vekk rester av festene), pinsett for å holde smådeler eller sette på klistremerker, knipetang for å klippe ut delene og massse tålmodighet. Bruksanvisningene er på japansk, men de bruker tall på delene og masse bilder så det er ingen problem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...