fargoth Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 "Diskuter noe ytterst kontroversielt"-mandag? "DNFK skypekonferanse"-onsdag? "Kjøp og salg"-torsdag? "B|real forteller fredagseventyr og deler historier fra eget liv"? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 "Diskuter noe ytterst kontroversielt"-mandag? "DNFK skypekonferanse"-onsdag? "Kjøp og salg"-torsdag? "B|real forteller fredagseventyr og deler historier fra eget liv"? Haha, jeg lo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg er helt med på det at birilbassen skal fortelle eventyr! =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Eventyr? Faen heller, DET kommer iallefall til å bli kjedelig kan jeg love dere. Hver fredag eller noe slikt så kunne en ha hatt en sånn "vis det siste kreative du har gjort i det siste"...oh...lal..nei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Birilbassen forteller norske forumeventyr, tenk så skøy! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Nei du B-real, vi er nok for gamle til å nyte forumet lengre..blir bare irritert på "kjøttboller vs fiskeboller" snakket nå. Har lekt med tanken på å gjøre det samme som Lillium noen ganger. Endret 3. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Og så angrer du etter ei uke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Sist jeg bannet meg selv 2 mnd sleit jeg litt med forum-abstinenser, f.eks. at jeg alltid gikk til forum.hw.no når jeg startet nettleser, også kom på "Nei faen, kontoen min er jo suspended". Men etterhvert forsvant vanen, og jeg fikk tid til mye mere andre ting. Fullføre xbox-spill, bygge ferdig roboter, se tv-serier, spille spill jeg hadde liggnede i årevis på HD'n..og ikke minst, spille WoW uten å alt-tabbe til forumet hvert 10. minutt. Endret 3. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Sist jeg bannet meg selv 2 mnd sleit jeg litt med forum-abstinenser, f.eks. at jeg alltid gikk til forum.hw.no når jeg startet nettleser, også kom på "Nei faen, kontoen min er jo suspended". Men etterhvert forsvant vanen, og jeg fikk tid til mye mere andre ting. Fullføre xbox-spill, bygge ferdig roboter, se tv-serier, spille spill jeg hadde liggnede i årevis på HD'n..og ikke minst, spille WoW uten å alt-tabbe til forumet hvert 10. minutt. Ja.... der fikk du jo gjort mye... kreativt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Alt er bedre enn å sitte som en zombie og oppdatere forumet hele dagen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Problemet mitt er at selv om jeg skulle "bannet" meg selv ville jeg fremdeles lest på forumet. Jeg kan liksom ikke slutte, "må ha det, bare må ha det" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Neida, den vanen går over etterhvert også. Men jeg husker jeg leste av og til uten å logge inn. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Mulig det ja! Men jeg er like mye på pc-en uansett! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (...) bygge ferdig roboter (...)Bilde? Jeg har tenkt å lage noen sammen med min nevø. Det virker som litt enkel men samtidig lærerik morro. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Nei, jeg bygger sånne: Se filmen hos Youtube Koster fra 700-2000kr stort sett. Neo Tokyo i oslo selger dem. Jo flere brett med deler, jo gladere blir jeg. Den der har jeg bygd. Tok meg over en uke. Endret 3. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Euuoh, slike roboter ja. Alt som innebærer små plastdeler og liming ga jeg opp etter Warhammer-perioden som barn, det var absolutt ikke noe for meg. Skulle jeg begynt på noe ala den du linket til der ville det endt som med de fleste Ikea-byggesettene jeg har vert borti: banning, unormalt mange deler til overs og i flere tilfeller utstrakt bruk av sag for å få ting til å passe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hehe, jeg liker heller ikke limkliss, disse er snap-together. Små tagger som går inn i matchende hull. Fortsatt svært tidkrevende. En slags zen-hobby kan man kalle det, ala å frisere banzai-trær. Tools jeg bruker er skalpell (for å skjære vekk rester av festene), pinsett for å holde smådeler eller sette på klistremerker, knipetang for å klippe ut delene og massse tålmodighet. Bruksanvisningene er på japansk, men de bruker tall på delene og masse bilder så det er ingen problem. Endret 3. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hmm. Skal jeg ta enda et glass whisky eller skal jeg pløye gjennom et par fysikkøvinger? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hvorfor velge? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Du sier noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg