Datasmurf Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Så ... Hva skjedde med det stem frem været-greiene? Ble det noe av det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 God kveld! I dag har jeg nesten fått bekreftet at jeg får lov til å stikke på TG 10 Pappa blir med å bygge hylle osv. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Så ... Hva skjedde med det stem frem været-greiene?Ble det noe av det? Tviler på at ord ble til handling Endret 3. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Lol, nrk3 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Kan noen si meg hva det betyr og overklokke en data? omg ... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Nei hva sier dere? Handle kamera brukt fra Ebay? Mener du det, Yarrow? Endret 3. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Kan noen si meg hva det betyr og overklokke en data? omg ... Øke ytelsen? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Kan noen si meg hva det betyr og overklokke en data? omg ... Man kan overklokke hardwaren, det vil si å gjøre så den yter mer enn den er 'lagd' til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Suddelida suddeli...Shut the fuck up. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Så det vil si du f.eks har bedre prossesor en hva hoved kortet tåler? eller? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Så det vil si du f.eks har bedre prossesor en hva hoved kortet tåler? eller? Si du har en CPU på 2.2 ghz så kan du få den opp til 2.5ghz etc Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Ser dere hva jeg ser? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Ser dere hva jeg ser? Nei! Det er en lokal counter... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Nei hva sier dere? Handle kamera brukt fra Ebay? Litt risky? Hvis det virker som en seriøs selger og det er et bra nok kamera for ditt bruk, så go for it Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ser dere hva jeg ser? Nei! Det er en lokal counter... Ja, den gjør godt for seg! Men seriøst, hva er sharemyplaylist godt for? Jeg hørte på en liste igår, jeg aner ikke hva den het, men den var knallkul. Nå er lista borte av en eller annen grunn, og jeg aner ikke hvor jeg finner den igjen, siden de listene som ligger på top 10 er bare vota av èn kis som syntes at lista var bra nok til en 5/5... Derfor forsvinner alle de listene som egentlig er best.. Latterlig! Fant den! Endret 3. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Da legger jeg meg. Natta og sov godt =) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) http://open.spotify.com/track/3oMI6ptxZ9jfnZwR7fdB1M Sweet. God Nattrich! Endret 3. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Mømømømø.....I liek møøøøø... Først er det IT-lærlingene som kommer på DNFK og hilser god morgen og så klager folk på at IT-lærlingene ikke gjør noe...så er det random med et tilfeldig diskusjonsemne ut dagen og så er det par sider med natta for skolefolkene som legger seg i sen tid, så er det litt linking til youtube/musikk før de siste tar kvelden. Then repeat. Wiiiii. Vi burde arrangeree noe...en fast aktivitet eller noe... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Mømømømø.....I liek møøøøø... Først er det IT-lærlingene som kommer på DNFK og hilser god morgen og så klager folk på at IT-lærlingene ikke gjør noe...så er det random med et tilfeldig diskusjonsemne ut dagen og så er det par sider med natta for skolefolkene som legger seg i sen tid, så er det litt linking til youtube/musikk før de siste tar kvelden. Then repeat. Wiiiii. Vi burde arrangeree noe...en fast aktivitet eller noe... Så pokkers sant XD EDIT: Og for å holde meg til "oppskriften": - Natta! skole i morgen! x] Endret 3. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Mømømømø.....I liek møøøøø... Først er det IT-lærlingene som kommer på DNFK og hilser god morgen og så klager folk på at IT-lærlingene ikke gjør noe...så er det random med et tilfeldig diskusjonsemne ut dagen og så er det par sider med natta for skolefolkene som legger seg i sen tid, så er det litt linking til youtube/musikk før de siste tar kvelden. Then repeat. Wiiiii. Vi burde arrangeree noe...en fast aktivitet eller noe... Sant! Er det samme dag ut og dag inn! Ja, vi burde arrangere noe, men hva:P? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg