Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser dere hva jeg ser? :p

Nei! Det er en lokal counter...

Ja, den gjør godt for seg!

 

Men seriøst, hva er sharemyplaylist godt for? Jeg hørte på en liste igår, jeg aner ikke hva den het, men den var knallkul. Nå er lista borte av en eller annen grunn, og jeg aner ikke hvor jeg finner den igjen, siden de listene som ligger på top 10 er bare vota av èn kis som syntes at lista var bra nok til en 5/5... Derfor forsvinner alle de listene som egentlig er best.. Latterlig!

 

Fant den! :D

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Mømømømø.....I liek møøøøø...

 

 

Først er det IT-lærlingene som kommer på DNFK og hilser god morgen og så klager folk på at IT-lærlingene ikke gjør noe...så er det random med et tilfeldig diskusjonsemne ut dagen og så er det par sider med natta for skolefolkene som legger seg i sen tid, så er det litt linking til youtube/musikk før de siste tar kvelden. Then repeat. Wiiiii.

 

Vi burde arrangeree noe...en fast aktivitet eller noe...

Lenke til kommentar
Mømømømø.....I liek møøøøø...

 

 

Først er det IT-lærlingene som kommer på DNFK og hilser god morgen og så klager folk på at IT-lærlingene ikke gjør noe...så er det random med et tilfeldig diskusjonsemne ut dagen og så er det par sider med natta for skolefolkene som legger seg i sen tid, så er det litt linking til youtube/musikk før de siste tar kvelden. Then repeat. Wiiiii.

 

Vi burde arrangeree noe...en fast aktivitet eller noe...

 

Så pokkers sant XD

 

EDIT: Og for å holde meg til "oppskriften":

 

- Natta! skole i morgen! x]

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar
Mømømømø.....I liek møøøøø...

 

 

Først er det IT-lærlingene som kommer på DNFK og hilser god morgen og så klager folk på at IT-lærlingene ikke gjør noe...så er det random med et tilfeldig diskusjonsemne ut dagen og så er det par sider med natta for skolefolkene som legger seg i sen tid, så er det litt linking til youtube/musikk før de siste tar kvelden. Then repeat. Wiiiii.

 

Vi burde arrangeree noe...en fast aktivitet eller noe...

 

Sant! Er det samme dag ut og dag inn! Ja, vi burde arrangere noe, men hva:P?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...