Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne tenkt meg disse to også, og vandre rundt i USA og provosere folk som bryr seg :p

a917.gif

a907.gif

*elske på tshirthell*

Jeg brukte "I'm not handicapped, I'm lazy"-t-skjorta mi på fest en gang og fikk pes fra masse folk i rullestol etc fordi det var bilde av en fyr i rullestol med kryss over :p

Jeg synes at Obama er den beste president kandidaten jeg ihvertfall

Lenke til kommentar

Sameboe, kanke du slutte å quote bilder? x)

I det minste legg dem i spoilertag eller noe. Blir så inni svarte mye scrolling. x)

Jeg har T-skjorta med sauen :new_woot:

Har du en adresse jeg kan møte opp på, midt på mørke natten mens du sover, og helst en hustegning så jeg finner klesskapet også? ^^

Lenke til kommentar
Ha ha, ja, de er skikkelig nice.

Vet ikke hvorfor, men når jeg så den med sauen, tenkte jeg automatisk på nie og en strap-on :hmm:

Litt gira på disse to også:

edit:

Jeg trenger ørten tusen spenn å bruke på t-skjorter :p

Prøve å provosere litt.

a768_bm.gif

Alltid kos :love:

Ta deg en tur til westboro baptist church ( http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/2.../04/wswed04.jpg ) med den nederste der :thumbup:

Lenke til kommentar

Høres ut som en god idé.

Tenkte først å møte opp i kirka for første gang på flere år. Drita under påskegudstjenesta. :p

Er planlagt over noen år nå, men har aldri vært hjemme i påska. Før nå.

Drita under gudstjenesta i Nidarosdomen 1. påskedag.

Kræsje hele greia.

Lurer på hva det verste som skjer blir. Kasta ut av kirka elns og dømt til å brenne i all evighet elns?

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
siden du er syk så har du sikker tid til å lese bakover på hva som skjer mann..

Jeg har utviklet den uvanen å lese alle sider som har kommet etter at jeg postet sist jeg :blush:

Jeg også men med tanke på at jeg ikke har postet noe siden i går kveld så gidder jeg ikke :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...