Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Combichrist er ganske nice musikk... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kunne tenkt meg disse to også, og vandre rundt i USA og provosere folk som bryr seg *elske på tshirthell* Jeg brukte "I'm not handicapped, I'm lazy"-t-skjorta mi på fest en gang og fikk pes fra masse folk i rullestol etc fordi det var bilde av en fyr i rullestol med kryss over Jeg synes at Obama er den beste president kandidaten jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Arbeidsrett. Arbeidsrett. Hva er arbeidsmiljøloven? Hva er ferieloven? Hva er en tariffavtale? Hva er formålet med overnevnte lover? AAAAAAH! *løpe rundt i sirkler og kaste laptopen ut vinduet* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 sitter på skolen nå jeg, er egentlig arbeidsplan time Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg foretrekker Hillary. Går med et håp i magen om at hu vinner og at Bill får en finger med i spillet ^^ Boo-yah! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg foretrekker Hillary.Går med et håp i magen om at hu vinner og at Bill får en finger med i spillet ^^ Boo-yah! Hillary er bare favoritt pågrunn av hennes mer kjente mann og sin grumsete fortid Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har T-skjorta med sauen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sameboe, kanke du slutte å quote bilder? x) I det minste legg dem i spoilertag eller noe. Blir så inni svarte mye scrolling. x) Jeg har T-skjorta med sauen Har du en adresse jeg kan møte opp på, midt på mørke natten mens du sover, og helst en hustegning så jeg finner klesskapet også? ^^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ha ha, ja, de er skikkelig nice.Vet ikke hvorfor, men når jeg så den med sauen, tenkte jeg automatisk på nie og en strap-on Litt gira på disse to også: edit: Jeg trenger ørten tusen spenn å bruke på t-skjorter Prøve å provosere litt. Alltid kos Ta deg en tur til westboro baptist church ( http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/2.../04/wswed04.jpg ) med den nederste der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Høres ut som en god idé. Tenkte først å møte opp i kirka for første gang på flere år. Drita under påskegudstjenesta. Er planlagt over noen år nå, men har aldri vært hjemme i påska. Før nå. Drita under gudstjenesta i Nidarosdomen 1. påskedag. Kræsje hele greia. Lurer på hva det verste som skjer blir. Kasta ut av kirka elns og dømt til å brenne i all evighet elns? Endret 29. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 tshirthell is da shit. "Slavery, gets shit done" ^_^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har flere ganger vurdert å bare ta motivet derfra og få noen andre til å trykke det opp. Blir billigere. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sjuk i dag, hva skjer i kaféen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 siden du er syk så har du sikker tid til å lese bakover på hva som skjer mann.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sjuk i dag, hva skjer i kaféen? Sjuk jeg også... Vet ikke helt hva som feiler meg, men er svimmel og føler meg dopa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 biril, true dat ^^ Mikkel, relativt lite. Jeg hører på Dementia Narcissus og lurer på når jeg skal orke å dra hjem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 siden du er syk så har du sikker tid til å lese bakover på hva som skjer mann.. Jeg har utviklet den uvanen å lese alle sider som har kommet etter at jeg postet sist jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hoho, jeg fikk heftig lyst til å spille Magic The Gathering igjen nå. Flere år siden jeg solgte kortene mine nå :---( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 siden du er syk så har du sikker tid til å lese bakover på hva som skjer mann.. Jeg har utviklet den uvanen å lese alle sider som har kommet etter at jeg postet sist jeg Been there, done that...no more. Tar for mye tid og slikt... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 siden du er syk så har du sikker tid til å lese bakover på hva som skjer mann.. Jeg har utviklet den uvanen å lese alle sider som har kommet etter at jeg postet sist jeg Jeg også men med tanke på at jeg ikke har postet noe siden i går kveld så gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg