Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

 

Nja, han går jo drikete ut med rasistike ord da så jeg skjønner at folk reagerer. Det er sos-rasisme.no som oppfordra til det og andre steder det har vært bråk.

 

Men han har jo noen saker jeg kan være enig i som mindre innvandring fordi "de" faen meg tar over landet vårt snart osv. Men og gå ut og være en nazi-per er helt på trynet...

 

 

Det at sos-rasisme oppfordrer til noe sånt finner jeg bare direkte komisk.

 

Det å snu ryggen til når en person skal fremlegge sitt politiske ståsted er bare direkte barnslig, selv om en så absolutt ikke skulle være enig i det politiske ståstedet til den personen.

 

Skal en liksom begynne å snu ryggen til vært eneste parti som ikke har en politikk man liker?

Nei en skal ikke det og det viser vel bare at SOS-rasisme ikke vet helt enda hvordan de skal takle slike folk og heller faktisk GIR de oppmerksomhet.

De kan heller sende flinke debatanter som faktisk kan argumentere for seg..det hadde heller vært noe å lytte til og ikke barnehageholdning "nei jeg ser ikke på deg fordi du er bare teit og dum og kan bare dø" :ermm:

 

Ja, sos-rasisme sin holdning ligner det jeg finner hos barnehagebarn.

 

Og, de ender jo bare opp med å gi NP mer oppmerksomhet..

 

 

Hurra for sos-rasisme, som enda ikke har kommet seg helt ut av barnehagen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Æsj.. Hvor får man kjøpt slik splitter til kabel-tv? Nettleverandøren har vært her og tatt utstyret, noe jeg i utgangspunktet ikke bryr meg om, ettersom jeg mener at det er huseiers ansvar, men nå ringte hu og var dritsur på meg fordi jeg slapp dem inn. Så nå har ikke hybelen under meg tv-signal. Noe jeg egentlig driter i, men husverten skulle absolutt få noen til å komme over helge og koble det opp igjen og da må jeg ha en splitter klar. =/

Lenke til kommentar
Æsj.. Hvor får man kjøpt slik splitter til kabel-tv? Nettleverandøren har vært her og tatt utstyret, noe jeg i utgangspunktet ikke bryr meg om, ettersom jeg mener at det er huseiers ansvar, men nå ringte hu og var dritsur på meg fordi jeg slapp dem inn. Så nå har ikke hybelen under meg tv-signal. Noe jeg egentlig driter i, men husverten skulle absolutt få noen til å komme over helge og koble det opp igjen og da må jeg ha en splitter klar. =/

Det suger xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jess. Og jeg gidder ikke å gjøre meg til uvens med huseieren, så jeg kjøper like så greit nytt. Gjerrige kjerringa kunne like så greit ha kjøpt en ny tuner og betalt 50,- ekstra i måneden, så hadde jeg sluppet å være "medskyldig" i ulovlige aktiviteter. Men men. Så lenge jeg bare er leieboer, så er jeg ikke ansvarlig for noe av det der.

Lenke til kommentar
Maks fire linjer i signaturen. Vanskelig å overholde? :)
Jeg har vært på forumet her i evigheter - jeg kan reglene. :wee: Og jeg har jo bare fire linjer med tekst. Vet ikke hvorda den ekstra linja under der kommer!

 

Jeg er interesert å være med Zeromac, så lenge det ikke er på en eller flere Fredager dere skal filme :)
Bra! Send mail til [email protected], skriv hvilken rolle du vil være med på, fullt navn, hvor du bor, og tlf. nummer vi kan kontakte deg på :)

 

Edit: Der var det plutselig fikset. En snill mod som har vært ute på ferde? ^^

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...