Slimda Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Så er det vel også å du skal bruke (å få...). Endret 3. september 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 plis jeg for noia! jeg har dysleksi serru derfor jeg bommer litt noen ganger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Haha. Alt kan gjøres noe med, vettu. får, btw. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg skal på butikken. Så skal jeg spille bf2! BF2! Det er det lenge siden jeg har spillt! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hw har forbedret norsk karakteren min. Tror jeg hadde 3 når jeg gikk ut av U-skolen. Når jeg var ferdig på VGS hadde jeg 4 eller 5 jeg kan skrive rett hvis jeg konser, men ikke altid jeg gidder å rette alt jeg skriver. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 JEg er ferdig om 21 minutter Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg er ferdig om fjorten. Jeg vant forresten den logo-greia. Med den styggeste strektegningen ever. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 plis jeg for noia! jeg har dysleksi serru derfor jeg bommer litt noen ganger Da er det greit vettu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Alle har dysleksi for tiden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Husker jeg tok en test i 9kl der fikk jeg konstantert at jeg har snev av skrivevansker. Men jeg er helt enig, det er en fryktelig dårlig unskyldning, det handler bare om å konsentrere seg. Endret 3. september 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Husker jeg tok en test i 9kl der fikk jeg konstantert at jeg har snev av skrivevansker. Og jeg tok en test i barnehagen hvor de fant ut at jeg var perfeksjonist. Om du fokuserer på å skrive rett hele tiden, tenker ikke du på det lengre etterhvert, da kommer det naturlig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 jeg skal prøve We are only human Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Do må ikke bise gris! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Fy så digg det er med sol og varme nå på høsten Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hadde skoledebatt i dag, og Abort-motstanderne tok seriøst kaka for årets lol. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hadde skoledebatt i dag, og Abort-motstanderne tok seriøst kaka for årets lol. Mini referat? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hadde skoledebatt i dag, og Abort-motstanderne tok seriøst kaka for årets lol. Mini referat? "Ut med Darwin, inn med Gud." Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hevder at Gud og Bibelen skal inn i skolen (religion har ingenting å gjøre innenfor skolen syns nå jeg, men det er greit at man lærer litt om forskjellige religioner. Men det bør ikke være hovedpunktet i skolen, slik som tydeligvis dette klovnepartiet ønsker.) Abort skal være totalt ulovlig i Norge. Å mene det er greit, å gjennomføre det... lykke til. Dro fram med en likning at sjokolademelken han hadde i hånden ikke kunne blitt til av seg selv, og at voldtatte 12-13-åringer (jenter) skulle beholde barnet. (Dette sa han ikke i selve debatten, men privat til en av mine medgående klasseelever.) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hadde vært mer interessant med Vigrid eller Norgespatriotene når du først skal være ekstrem. Da hadde det i det minste blitt morsommere. Det som er ironisk er at Abort-motstanderenes slagord var "Livet er viktigst" eller noe i den duren, også mener de at abort er tull. Så hvis en 15 år gammel jente blir gravid (i verste fall raped), så skal hun leve med det? "Livet er viktigst?" Livet blir jo ødelagt for både mor og datter. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Helt enig i alle punkter... Forøvrig så kunne jeg tenkt meg Vigrid eller Norgespatrioene hadde stilt til debatt. Det hadde blitt liv, det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg