Petter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 God morgen jeg forsov meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 God morgen forsover. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det var liksom idag det passet ultra dårlig også, for skulle ta inn noen maskiner som ikke funka, men jeg husker ikke hvilke og sjefen har dratt :S Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det var liksom idag det passet ultra dårlig også, for skulle ta inn noen maskiner som ikke funka, men jeg husker ikke hvilke og sjefen har dratt :S Use the phone dude! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Later, har er på møte Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg forsov meg også x) Har bare sovet i 4 timer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Var det ikke dere som ikke måtte forsove dere idag? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Sovet 5 timer selv, men kom tidsnok på jobb. Skjerpings gutter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Da var engelsken ferdig for denne uka! Da var det medie design resten av dagen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er vel engelsk som er det beste faget vel? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Var det ikke dere som ikke måtte forsove dere idag? Vet ikke hva de andre har sagt, men var ikke så stress da jeg kom ^^ Slimda: Ti stille med deg Jeg har slike fine søvnproblemer Tror Mr.Tøs husker hvor ofte jeg forsov meg til skolen. Og forresten sover jeg ca 8-15 timer pr. uke ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vet du hva vekkerklokka mi på ungdomsskolen var? Bussen som kjørte forbi holdeplassen utenfor huset mitt... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Lol x) Jeg hadde en vekkerklokke som falt ned fra kommoden min og i hodet mitt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hjalp ikke særlig at PCen min stod ved senga, klar til å spille de kuleste spillene heller. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Skjerpings gutter. Dette er første gangen jeg har forsovet meg på 4 år så.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er vel engelsk som er det beste faget vel? Ja, etter nami og matte Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hjalp ikke særlig at PCen min stod ved senga, klar til å spille de kuleste spillene heller. Haha x) Hadde en gamecube stående rett ved meg jeg ^^ Så ble nesten på samme måte. Pleide som regel å snuble over den om morgenen riktignok. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 damn jeg er sulten! rakk ikke og spise idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg