Bytex Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Da drar vi igang dagen med en skikkelig gladlåt: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Ble egentlig ikke glad av den der .... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Da drar vi igang dagen med en skikkelig gladlåt: Ja det gjør vi Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Opp og stå, alle barn! God morgen ja, så du går etter småripsa Marcus? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 God morgen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 God morgen God morgen! Da var det skole. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Opp og stå, alle barn! Jada lille-trille. morn 2 u Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 @school, eating pizza! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 @school, eating pizza! Har det noe med politkere å gjøre? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 @school, eating pizza! USUNT! Haev a banananananana Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 @school, eating pizza! USUNT! Haev a banananananana Banana banana banana banana terracotta banan terracotta terracotta PIE! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Oooook... Noen må sette Slimda på plass. wheelman! DO YOUR JOB! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 @mattetime med verdens slappeste lærer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Oooook... Noen må sette Slimda på plass. wheelman! DO YOUR JOB! Jammen jeg sitter på plassen min jo. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jammen jeg sitter på plassen min jo. Flink gutt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 god morgen. seinere i dag skal vi på tur inn i skauen en plass å grille, fiske og loke til i morra Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 KAKE! Jeg vil ha fri NAO Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jammen jeg sitter på plassen min jo. Flink gutt Men nå skal jeg være rebell og hente meg en kopp kakao! You can't stop me! Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hallusinasjonene han fikk av fleinsoppen hadde ifølge dommen gjort at mannen hadde fått det for seg at hvis han gikk til Meråker uten å gå på asfalt, så ville han redde en dødssyk tante, og verden for øvrig, skriver Adressa. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hallusinasjonene han fikk av fleinsoppen hadde ifølge dommen gjort at mannen hadde fått det for seg at hvis han gikk til Meråker uten å gå på asfalt, så ville han redde en dødssyk tante, og verden for øvrig, skriver Adressa. :!: Walk on asphalt, save your aunt. Hmm. Ny Heroes-sesong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg