Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg synes ikke Cosylan smaker så alt for ille egentlig.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Har vært i dårlig form i hele dag og igår. Vet ikke om jeg skal på skolen! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Har vært i dårlig form i hele dag og igår. Vet ikke om jeg skal på skolen! Kom deg på skolen! Ikke bli hjemme hvis du må kjenne på om du er dårlig Søvn er den beste medesin! Lenke til kommentar
mathos Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Skjønner virkelig ikke hvordan jeg får den nye gmailen min til å virke på msn. Har gjort det tusen ganger før (vel, i hvert fall 5 ganger), men nå finner jeg plutselig ikke ut av det Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg hater virkelig ntfs-filpermisjoner. Det er så ille at jeg starter opp en virtuell linux for å flytte de stae filene. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg må lære meg Flash! ... Tips? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg må lære meg Flash! ... Tips? Last ned Flash (lovelig!!!), lån en bok og du er igang EDIT: Natta og sov godt! Endret 2. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 En heit blondine la meg til på face, har ikke peiling på hvem det er og hun sier at hun la meg til ved en feiltagelse. Siden hun var så søt så bestemte jeg meg for å gripe kjangsen og prate litt med hun. Etter en del snakk så viser deg seg at hun er en av de dummeste jentene jeg har pratet med (virker det som hit till vertfall) Hun er seriøst så dum, at jeg begynner å lure på om hun kødder noen ganger. Nå vet jeg vertfall hvor utrykket "dumme blondiner" kommer fra. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 myrdan: Noen logs vi kan se? :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Var det noen som så debatten på TV2 kl 21.40 i kveld? Jeg var der. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) har ikke så veldig lyst til å henge hun ut Alt hun skrev var bare rart, i starten var jeg sikker på at hun kødda liksom, er jo mulig at hun gjorde det da men. Så spurte jeg henne om ting også svarte hun på helt andre ting som hun trodde jeg hadde spurt hun om osv. Et eller annet som ikke stemmer med den jenta Endret 2. september 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Dude. She's a dude. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vet jo aldri Men da er det isåfall en gutt med rimelig store problemer som har strevd med å lage en profil som virker så ekte Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Har vært i dårlig form i hele dag og igår. Vet ikke om jeg skal på skolen! Kom deg på skolen! Ikke bli hjemme hvis du må kjenne på om du er dårlig Søvn er den beste medesin! Sant. Skal også treffe ei jente hu er muligens hypp på meg! Hu går i åttende da, og jeg i tiende. Men de bryr ikke jeg meg om. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Har vært i dårlig form i hele dag og igår. Vet ikke om jeg skal på skolen! Kom deg på skolen! Ikke bli hjemme hvis du må kjenne på om du er dårlig Søvn er den beste medesin! Sant. Skal også treffe ei jente hu er muligens hypp på meg! Hu går i åttende da, og jeg i tiende. Men de bryr ikke jeg meg om. Ikke? Husker hvordan åttendeklassinger var når jeg selv gikk i tiende for en stund siden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hvis de har pupper er det håp, sier nå bare jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 ... er ikke du over 30, Bytex? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Opp og stå, alle barn! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Opp og stå, alle barn! God morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Opp og stå, alle barn! Hysj med deg, for jeg har tenkt til å spise frokost for å så legge meg igjen. Er passe lei av å være syk nå. Får bestille time hos legen i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg