kloningen Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Kjørt moped til skolen idag (20 min). Så kjørte jeg til skedsmokorset for å bytte ut et gavekort med Red Faction Guerilla på Euronics. så kjørte jeg til fetsund, fylte bensin, møtte noen venner.. Så kjørte jeg hjem. Ganske sliten. Mopeden går i 90km/t, så jeg er ikke HELT gal... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Kjørt moped til skolen idag (20 min). Så kjørte jeg til skedsmokorset for å bytte ut et gavekort med Red Faction Guerilla på Euronics. så kjørte jeg til fetsund, fylte bensin, møtte noen venner.. Så kjørte jeg hjem. Ganske sliten. Mopeden går i 90km/t, så jeg er ikke HELT gal... Fetsund er herlig sted! Bor der selv Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Du lager lasagne fra scratch på 15 min? Det er da ikke så vanskelig Det varierer vel i forhold til oppskrift kan jeg tenke meg, selv er jeg vel så vidt ferdig med å brune kjøttdeig etter et kvarter.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Fine øyne, fargoth. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er generelt skeptisk til mat som vanligvis er god og som er laget på kort tid. Som lasagne, frossenpizza og lapskaus Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Fine øyne, fargoth.Jo takk. Jeg får høre det ofte. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Dagens middag: Fiskegrateng:D Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Dagens middag: aner ikke ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Dagens middag: mat? oO Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Dagens middag: Stekt kyllingfilèt med ris ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 hater deg markus hilde sin er så sykt god! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 hater deg markus hilde sin er så sykt god! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg må skaffe med tv til hybelen min(19-24"). Fant noen på komplett.no, men jeg vet neimen om det er det billigste. Problem nr.2 blir å få fraktet pakken fra postkontoret til hybelen. Any ideas? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 finn.no Se i nærheten om det er noe verdt og spar deg noen kroner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 En TV under 40" er ikke en TV. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 En TV under 40" er ikke en TV. Skal bruke den som pc-skjem/tv for å spare plass. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Må vel si meg litt enig med Bytex, det er ikke TV med mindre det er rundt 40" Savner tv'en min som jeg hadde. Jaja, måtte ha bil og da ble det slik. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Store TV-er er pikk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Selvsagt er det stor penis. Sier seg selv, akkurat som bil er penisforlenger. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg må skaffe med tv til hybelen min(19-24"). Fant noen på komplett.no, men jeg vet neimen om det er det billigste. Problem nr.2 blir å få fraktet pakken fra postkontoret til hybelen. Any ideas? Hva med å ta den under armen? En 19-24" veier da ikke så mye. Forøvrig får du en 22" hos Netshop til 2800,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg