Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Det er nok sikkert ikke så dumt å ringe dit nei.Ja, du skal ikke komme i nærheten av andre hvis du har misstanke om det. Er vel en del unnasluntrere (sier ikke at du er det ) som ringer inn og sier at "svineinfluensa har tatt meg!" Da må en ut å hente madammen. *løpe* Og jeg stikker for å ta meg en dusj, og få litt mat i meg.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Snart helg! Bare 10 arbeidstimer igjen ! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nøyer meg med at jeg er ferdig med skolen for dagen om 2 timer... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Ferdig på jobb om 3 timer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er dovito og jeg er stygg nanananananana Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 er ikke dette trakasering? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Det er Mikkeling. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 jeg synes ikke det er rett at han skal få lov til og skrive akuratt hva han mener her! synes det rett og slett er uhørt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg synes ikke det er rett at han skal få lov til å skrive akkurat hva han mener her! Synes det rett og slett er uhørt! Mmm, helt enig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) jeg synes ikke det er rett at han skal få lov til og skrive akuratt hva han mener her! synes det rett og slett er uhørt! Agree, folk har ikke egne regler her som kun gjelder dem Endret 2. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er dovito og jeg er stygg nanananananana Du tjener jo mer penger enn han, da. Og penger liker du vel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er dovito og jeg er stygg nanananananana Du tjener jo mer penger enn han, da. Og penger liker du vel? Jess i do! Og Dovito gjør alt manuelt så han er definitivt stygg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 kvikk!halp! Skal være en kreativ forfatter/whatever til å skrive om "Den rare naboen min". Noen kjekke tipzzzzzz? Skal bare være en halv/1 side, såh. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Her tar man tydeligvis ikke hintet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jess i do! Og Dovito gjør alt manuelt så han er definitivt stygg Enten det eller så han mer effektiv. Å kalle noen stygg bare fordi de jobber mindre enn deg er uansett lavmål. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg jobber IKKE mindre en Mikkel! lurer på hvor mange timer mer jeg har jobbet i år en han Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 kvikk!halp! Skal være en kreativ forfatter/whatever til å skrive om "Den rare naboen min". Noen kjekke tipzzzzzz? Skal bare være en halv/1 side, såh. Hva med å gjøre leksene dine selv? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nei det er så kjedelig. Jeez. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Og derfor skal vi, som syns lekser er kjempemorsomt, gjøre de for deg? Akkurat ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg vet ikke om dere synest det er morsomt, og har aldri påstått det. Hvor har du dette fra? Jeg spurte rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg