Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og det er noe du skryter av?
Ekte folk bruker ikke microsoft-produkter. Kan ikke gå med strømmen..det er ikke kult lengre ;)

 

 

fail, det første vi sier til elevene er: IKKE BRUK IE! det finnes mye bedre alternativer vi har lagt inn Firefox og Chrome vær så snill og bruk disse.

Hva med å fjerne IE og sette FF/Chrome/Opera som default nettleser når dere oppretter image på de forskjellige pc'ene? Hadde spart dere for mye tid.

Tror jeg skal fjerne Norman-anti-virus-tingen på den skolelaptopen til madammen, den oppdaterer ikke seg selv en gang, DET er fantasisk :p

Lenke til kommentar
Og det er noe du skryter av?
Ekte folk bruker ikke microsoft-produkter. Kan ikke gå med strømmen..det er ikke kult lengre ;)

 

 

fail, det første vi sier til elevene er: IKKE BRUK IE! det finnes mye bedre alternativer vi har lagt inn Firefox og Chrome vær så snill og bruk disse.

Hva med å fjerne IE og sette FF/Chrome/Opera som default nettleser når dere oppretter image på de forskjellige pc'ene? Hadde spart dere for mye tid.

Tror jeg skal fjerne Norman-anti-virus-tingen på den skolelaptopen til madammen, den oppdaterer ikke seg selv en gang, DET er fantasisk :p

 

Da må madamen betale ekstra for at du har fjernet det. Laptopen skal returneres i samme stand som den kom i og det gjelder anti virus og slikt også hvis jeg ikke har misforstått.

 

Går på samme skole så tipper samme regler gjelder for hun.

Lenke til kommentar

 

Og det er noe du skryter av?
Ekte folk bruker ikke microsoft-produkter. Kan ikke gå med strømmen..det er ikke kult lengre ;)

 

 

fail, det første vi sier til elevene er: IKKE BRUK IE! det finnes mye bedre alternativer vi har lagt inn Firefox og Chrome vær så snill og bruk disse.

Hva med å fjerne IE og sette FF/Chrome/Opera som default nettleser når dere oppretter image på de forskjellige pc'ene? Hadde spart dere for mye tid.

Tror jeg skal fjerne Norman-anti-virus-tingen på den skolelaptopen til madammen, den oppdaterer ikke seg selv en gang, DET er fantasisk :p

 

 

Da må madamen betale ekstra for at du har fjernet det. Laptopen skal returneres i samme stand som den kom i og det gjelder anti virus og slikt også hvis jeg ikke har misforstått.

 

Går på samme skole så tipper samme regler gjelder for hun.

Hahaha, hvis det er sant så er det jo bare fantastisk. Det leveres med software som ikke fungerer og det betaler man for?

PC'ene skal uansett ghostes når de returneres så det er jo bare helt latterlig hvis det faktisk er slik. Oh well, Pac-Man er ikke så veldig kranglete av seg ;)

*kose på Pac-Man*

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Jeg liker at folk har et desperat behov for at alle skal like enn. Jeg missliker mange, og regner med (vet/forventer) at mange missliker (ja kanskje til og med hater) meg. Slik er livet. Dog, er det flere her inne jeg liker enn jeg hater.

"I want to be hated by these people; if I wasn't I would feel I was utterly lacking in self respect"

- Christopher Hitchens.

Lenke til kommentar
Jeg er ingen løgner. Du ba om et svar, og jeg svarte.

Get over it :)

Sannheten kan svi :)

 

Jeg liker at folk har et desperat behov for at alle skal like enn. Jeg missliker mange, og regner med (vet/forventer) at mange missliker (ja kanskje til og med hater) meg. Slik er livet. Dog, er det flere her inne jeg liker enn jeg hater.
En kan ikke like alle og være venner med alle, slik er det bare og hadde det vært slik at alle likte hverandre så ville jeg ha krevd en undersøkelse i drikkevannet eller noe tilsvarende i de forskjellige kommunene :p
Lenke til kommentar
Det er i allefall det som står i kontrakten vi må skrive under på før vi får pc.
Litt genialt opplegg det der. Det MÅ være pc som brukes ved eksamen,annen innleveringsmåte er ikke tillatt så en MÅ punge ut med 800kr for en laptop som en egentlig ikke får gjort så særlig mye med.

 

 

Aarrgh, Myggstikk på fingrene er så sinnsykt plagsomt. Det klør som et helvete, men klør jeg begynner det å blø rimelig kjapt.

 

Jeg blir gærn!

Prøv med Eurax eller en alovera-krem. Funker fett.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

Og det er noe du skryter av?
Ekte folk bruker ikke microsoft-produkter. Kan ikke gå med strømmen..det er ikke kult lengre ;)

 

 

fail, det første vi sier til elevene er: IKKE BRUK IE! det finnes mye bedre alternativer vi har lagt inn Firefox og Chrome vær så snill og bruk disse.

Hva med å fjerne IE og sette FF/Chrome/Opera som default nettleser når dere oppretter image på de forskjellige pc'ene? Hadde spart dere for mye tid.

Tror jeg skal fjerne Norman-anti-virus-tingen på den skolelaptopen til madammen, den oppdaterer ikke seg selv en gang, DET er fantasisk :p

 

 

Da må madamen betale ekstra for at du har fjernet det. Laptopen skal returneres i samme stand som den kom i og det gjelder anti virus og slikt også hvis jeg ikke har misforstått.

 

Går på samme skole så tipper samme regler gjelder for hun.

Hahaha, hvis det er sant så er det jo bare fantastisk. Det leveres med software som ikke fungerer og det betaler man for?

PC'ene skal uansett ghostes når de returneres så det er jo bare helt latterlig hvis det faktisk er slik. Oh well, Pac-Man er ikke så veldig kranglete av seg ;)

*kose på Pac-Man*

 

Oh, så jeg er din bitch nå? :wee:

 

Den Normanen skal fint oppdatere seg selv, innenfor skolens nett.

 

 

 

Dog, vi kan vel alltids finne en eller annen løsning..

 

 

 

EDIT: In other news, jeg har nettopp stått opp..

Passe lei av å være syk nå.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Oh, så jeg er din bitch nå? :wee:

Den Normanen skal fint oppdatere seg selv, innenfor skolens nett.

Dog, vi kan vel alltids finne en eller annen løsning..

EDIT: In other news, jeg har nettopp stått opp..

Passe lei av å være syk nå.

Selvsagt er du min biiiaaach,trodde du hadde skjønt det by now :p

Så den vil ikke oppdatere seg når den er utenfor skolen? Helluuu? :p

 

Fack mann, lenge har du vært syk egentlig? Kanskje på tide å benytte seg av en sykemelding så det ikke går ut over dine egenmeldings-dager?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Oh, så jeg er din bitch nå? :wee:

Den Normanen skal fint oppdatere seg selv, innenfor skolens nett.

Dog, vi kan vel alltids finne en eller annen løsning..

EDIT: In other news, jeg har nettopp stått opp..

Passe lei av å være syk nå.

Selvsagt er du min biiiaaach,trodde du hadde skjønt det by now :p

Så den vil ikke oppdatere seg når den er utenfor skolen? Helluuu? :p

 

Fack mann, lenge har du vært syk egentlig? Kanskje på tide å benytte seg av en sykemelding så det ikke går ut over dine egenmeldings-dager?

 

Jepp, det Norman oppsettet er et makkverk. Før vi gikk over til nytt domene fungerte det fint hjemme og på skolens nett.

Tror jeg skal sette meg ned å se på det når jeg har mulighet, og de eneste gangene jeg har mulighet til det er i en eller annen skoleferie.

 

Vært syk siden Mandagen, sikkert svineinfluensaen som har tatt meg.

Det geniale er jo at legene ikke vil se på deg om du tror du har det, med mindre du tilhører en risikogruppe.

Og siden jeg ikke er i en risikogruppe, så hjelper det lite å dra ned til legen.

De vil jo helst at du skal holde deg hjemme, for å unngå smitte.

 

Tenker jeg får ringe legen min i dag.

Lenke til kommentar

Det er nok sikkert ikke så dumt å ringe dit nei.

Ja, du skal ikke komme i nærheten av andre hvis du har misstanke om det. Er vel en del unnasluntrere (sier ikke at du er det :p) som ringer inn og sier at "svineinfluensa har tatt meg!"

 

 

Da må en ut å hente madammen.

*løpe*

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...