Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hmm, Helsinki internasjonale flyplass er tidenes dølleste sted, og jeg har 150 euro igjen å bruke opp på taxfreen. Kjøp snop for alt sammen! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hmm det har jeg aldri hørt om Knis <3 Petter: lol? Kjøp snop for alt sammen! Hmm, jeg spiser ikke snop da oO Men skal kjøpe med litt forskjellig til Mats <3 Så går nok litt penger. Men det handler jeg på taxfreen i Oslo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hvis finske fjernsynsteater fra 80-tallet er korrekt, må finland være verdens dølleste sted. Og har i tillegg det rareste kråkespråket jeg har hørt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hyvänen aika! Finland er helt okay, og jeg skjønner faktisk en del av hva som sies, så lenge de snakker sakte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (...)Men det handler jeg på taxfreen i Oslo. Forståelig. Ikke så gøy å drasse med seg en bærepose smågodt på flyet. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Duuu, nå er du slem ='( Jeg skal bare kjøpe fine ting =') Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hej hej småbarn! Nå er win 7 fullversjon oppe og operativt på pc-en min Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Og det er noe du skryter av? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hej hej småbarn! Nå er win 7 fullversjon oppe og operativt på pc-en min Kewlt! Kan det anbefales? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Oh hells yes! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 På ingen måte. Legg inn OpenVMS eller noe annet flott. BeOS eller OS X kanskje. Jeg har fått en haug med lisenser til samtlige av Microsofts operativsystemer og produktrekke, men legger ikke inn noen av dem av den grunn. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Snakkes, skal på skole nå -.- Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Men nå skal jeg prøve å oppspore mat jeg kan uttale navnet på. Kos dere! Snakkes, skal på skole nå -.- Kos deg på skole! Jeg er hjemme i Norge kl. halv ett, så da regner jeg med det tikker inn en velkomstsms fra deg ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hvis du havner på Evje flyplass så kan jeg møte deg. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 God dag, folkens Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vigrid har faktisk et partiprogram som faktisk er ganske bra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vigrid har faktisk et partiprogram som faktisk er ganske bra *kaste flasker* Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Finn ut hvor mange gener et gjennomsnittlig DNA-molekyl inneholder- 6 gener, 600 gener eller 6000gener. ????? plox Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Vigrid har faktisk et partiprogram som faktisk er ganske bra *kaste flasker* viss man ser bort fra deres innvandringspolitikk så JA da er det ganske bra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 I dag skal vi på besøk til TV2. Blir kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg