Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hehe...lapskaus smaker dritt foresten.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 I morgen skal jeg ha 4 timer på skolen med programfag, medie og kommunikasjon. Digg! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Bare praktiske fag tror jeg...gjesp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Fikk samfunnsfag i år, tror aldri jeg har vært så glad før. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ekte menn går studiespesialisering Endret 1. september 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Samfunnsfag er semi brukbart. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hehe...lapskaus smaker dritt foresten.. Nei det var godt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Matte er digg.Iallefall på nivået mitt P? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 R2 Motsatte av P med andre ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Ekte menn går studiespesialisering Ekte menn går på skole. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Nopros ditcha meg....han må døøøøø Men nå går jeg og spiser... tok altfor mye krefter og endre farge på den stygge signaturen. Foresten så jeg det sto lapskaus på benken tror jeg skal gå og spy oppi den... Yarr ! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 R2 Motsatte av P med andre ord. En fryktelig hemmelig hemmelighet: Jeg synes R er mye lettere enn P Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Sa foresten at man fikk mindre innleg av og prate mye i tråder som dette...hadde det ikke vært offtopic hadde jeg hatt 1 plass i dag ganger 2. Står på lista med 27 mens jeg i realiteten har nesten 45... Fi**e jeg tar faen meg ferie as... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 R2 Motsatte av P med andre ord. En fryktelig hemmelig hemmelighet: Jeg synes R er mye lettere enn P Ikke overaskende, men fra mitt synspunkt - merkelig. P er praktisk, lett og 'vanlig' matte. Ikke noe mer dilldall. Kan skjønne at man glemmer 8x9 eller volum av et prisme, når man er vant med .. ja, hva nå enn dere driver med på R. E=Mc2 kanskje. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 fælt så sur du skulle bli på helt uinteressante ting da Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 HVEM ?! gi meg innlegga mine for faen ! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 R2 Motsatte av P med andre ord. En fryktelig hemmelig hemmelighet: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforJeg synes R er mye lettere enn P Ikke overaskende, men fra mitt synspunkt - merkelig. P er praktisk, lett og 'vanlig' matte. Ikke noe mer dilldall. Kan skjønne at man glemmer 8x9 eller volum av et prisme, når man er vant med .. ja, hva nå enn dere driver med på R. E=Mc2 kanskje. E=MC^2 hadde vi i fjor. Akkurat nå har vi bestemt integral og antiderivasjon. Dette er lett, men prosentregning er min verste fiende Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 R2 Motsatte av P med andre ord. En fryktelig hemmelig hemmelighet: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforJeg synes R er mye lettere enn P Ikke overaskende, men fra mitt synspunkt - merkelig. P er praktisk, lett og 'vanlig' matte. Ikke noe mer dilldall. Kan skjønne at man glemmer 8x9 eller volum av et prisme, når man er vant med .. ja, hva nå enn dere driver med på R. E=Mc2 kanskje. E=MC^2 hadde vi i fjor. Akkurat nå har vi bestemt integral og antiderivasjon. Dette er lett, men prosentregning er min verste fiende Er det gøy og quote eller? Slenger meg på med et sitat læreren pleida og skrive på tavla: " MATTE ER (FAEN MEG)GØY ! <--- litt odernisert men ganske likt hva læreren sa Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hva vil R2 tilsvare i den gamle reformen? Noen av dere som vet det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg