Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
R2

Motsatte av P med andre ord.

En fryktelig hemmelig hemmelighet:

 

Jeg synes R er mye lettere enn P :ph34r:

 

Ikke overaskende, men fra mitt synspunkt - merkelig. P er praktisk, lett og 'vanlig' matte. Ikke noe mer dilldall. Kan skjønne at man glemmer 8x9 eller volum av et prisme, når man er vant med .. ja, hva nå enn dere driver med på R. E=Mc2 kanskje.

Lenke til kommentar
R2

Motsatte av P med andre ord.

En fryktelig hemmelig hemmelighet:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforJeg synes R er mye lettere enn P :ph34r:

Ikke overaskende, men fra mitt synspunkt - merkelig. P er praktisk, lett og 'vanlig' matte. Ikke noe mer dilldall. Kan skjønne at man glemmer 8x9 eller volum av et prisme, når man er vant med .. ja, hva nå enn dere driver med på R. E=Mc2 kanskje.

 

E=MC^2 hadde vi i fjor. Akkurat nå har vi bestemt integral og antiderivasjon. Dette er lett, men prosentregning er min verste fiende :new_woot:

Lenke til kommentar
R2

Motsatte av P med andre ord.

En fryktelig hemmelig hemmelighet:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforJeg synes R er mye lettere enn P :ph34r:

Ikke overaskende, men fra mitt synspunkt - merkelig. P er praktisk, lett og 'vanlig' matte. Ikke noe mer dilldall. Kan skjønne at man glemmer 8x9 eller volum av et prisme, når man er vant med .. ja, hva nå enn dere driver med på R. E=Mc2 kanskje.

 

E=MC^2 hadde vi i fjor. Akkurat nå har vi bestemt integral og antiderivasjon. Dette er lett, men prosentregning er min verste fiende :new_woot:

 

 

Er det gøy og quote eller? Slenger meg på med et sitat læreren pleida og skrive på tavla:

" MATTE ER (FAEN MEG)GØY ! <--- litt odernisert men ganske likt hva læreren sa :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...