Bytex Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, jeg prøvde meg som selger (vikar) en liten stund, men ble så demotivert av å ikke få solgt noe at jeg slutta ei uke etter opplæringa. Hater telefonselgere selv, så jeg takla bare ikke å ringe folk midt på ettermiddagen og være overbevisende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vil på museum! JEg vil, jeg vil, jeg vil! LEgger i skjul for sarte sjeler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Faen skal jeg få råd til en ny når jeg har denne: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Raskere en den stasjonære pc'en jeg har ffs =( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kunne aldri ha jobbet som selger. Ville ikke ha klart å overtale noen om å kjøpe ting på den måten og spessielt ikke ringe de å selge noe. Ansikt til ansikt kunne jeg ha taklet men via tlf? No way. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ikke jeg heller..men jeg prøvde fordi adecco ringte og hadde ledig oppdrag til meg. Jeg ble bare keitete og usikker når jeg ringte folk, og klarte såklart ikke overbevise dem om annet enn at jeg hadde dårlig tro på meg selv som selger. Like greit å bare gå inn til sjefen og si at jeg ikke takla det. De sa det krevde en spesiell type folk som selgere. Og sant nok, når jeg dro tilbake 2 uker senere for å få signert en timeliste, var 50% av de jeg starta sammen med sluttet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tror jeg så gjerne. Kindoff samme måte på 1881 når jeg jobbet der. Greit nok, en ringer ikke å plager folk men det er noe med det å drive via tlf dag etter dag etter dag og takle den biten og ikke se folk når du prate til de.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Because in all of the whole human race Mrs Lovett, there are two kinds of men and only two There's the one they put in his proper place And the one with his foot in the other one's face. Aaah. Kan ikke 22 februar komme LITT fortere? :-| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 *leke med batch* Øvelse gjør mester, weee. Hva enn jeg burde gjøre, går usett hen fordi det er så kjedelig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sweeney Todd? Lal..my webcam is funking. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg vil at 9. april skal være nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Correct. Sweeney Todd sin norgespremiere, og gode gud som jeg gleder meg og jeg tror jeg dør litt inni meg av å se traileren og høre soundtracket så ofte som jeg har i det siste. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 om du faktisk får det til, så er det en ganske grei jobb... sitte på ræva hele dagen, og prate i telefonen... men det kommer jo helt ann på egen innstilling Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 om du faktisk får det til, så er det en ganske grei jobb... sitte på ræva hele dagen, og prate i telefonen... men det kommer jo helt ann på egen innstilling Er artig det ja.. Synd jeg setter meg inn i infrastrukturen her for tida. æsj! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lurte på om jeg skulle se den i dag men jeg valgte the assassination of jesse james heller. Brad pitt Hva skjer 9. april? *lage hamburger* Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Det handler egentlig om å utføre ringingen, og la det bli med det. Ikke tenke så mye over det. Grunnen til at dråpetortur er så effektivt, er fordi folk bryr seg om dryppene, og tenker over dem. Man blir vant til å sitte ved telefonen etter en stund I juli/august har jeg jobbet med det i to år. biril: Den 9. april forsvinner Mindreårig-Odin for godt... Endret 29. januar 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hmm. Jeg må søke praksisplass, men ingen av alternativene virker fristende... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 biril: Den 9. april forsvinner Mindreårig-Odin for godt... *notere ned* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hjelp meg å velge: http://sjurvaage.com/privat/Oppdrag%20for%...speriode-08.pdf Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hjelp meg å velge: http://sjurvaage.com/privat/Oppdrag%20for%...speriode-08.pdf 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Joda, spennende nok, men jeg kan null og niks om langrenn, og har ingen interesse av å finne ut noe om det heller Og et par i klassen min preika om at jeg burde han en mild interesse for sporten om jeg skulle velge det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg