Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, jeg prøvde meg som selger (vikar) en liten stund, men ble så demotivert av å ikke få solgt noe at jeg slutta ei uke etter opplæringa. Hater telefonselgere selv, så jeg takla bare ikke å ringe folk midt på ettermiddagen og være overbevisende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke jeg heller..men jeg prøvde fordi adecco ringte og hadde ledig oppdrag til meg.

Jeg ble bare keitete og usikker når jeg ringte folk, og klarte såklart ikke overbevise dem om annet enn at jeg hadde dårlig tro på meg selv som selger. Like greit å bare gå inn til sjefen og si at jeg ikke takla det. De sa det krevde en spesiell type folk som selgere. Og sant nok, når jeg dro tilbake 2 uker senere for å få signert en timeliste, var 50% av de jeg starta sammen med sluttet.

Lenke til kommentar

Det handler egentlig om å utføre ringingen, og la det bli med det. Ikke tenke så mye over det. Grunnen til at dråpetortur er så effektivt, er fordi folk bryr seg om dryppene, og tenker over dem. Man blir vant til å sitte ved telefonen etter en stund :) I juli/august har jeg jobbet med det i to år.

biril: Den 9. april forsvinner Mindreårig-Odin for godt...

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...