Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Nei for faen jeg logger av.... ADJØ ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Det er fap/sex free.. Jeg lurer på hvorfor i all verden dere gjør det... Vel, fappe kan jeg, men blir visst ikke noe sex på meg denne måneden. Har menz1 nå da.. Ntaww ... Gah, jeg er mett. Alt for mye mat Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 du må begrense matinntaket dit Sjur haha du klager jo alltid over at du er alt for mett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Sant, men jeg sku egentlig lage mat til kompisen min også, men så åt han pizza i stedet så da måtte jeg spise mat for tre alene Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 haha du ekke sann. hva med å spare det til siden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Meh, gikk ut på dato for 4-5 dager siden Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Snakker ikke til noen men hvertfall så får alt dette meg på tanken om og ETA NamNam Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Kanin33: Om det er så forferdelig - dropp det? Jeg ser liksom ikke problemet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Huff. Jeg kjenner at jeg savner styrketreningen. Støttemuskulaturen er viktig for en god rygg, nå skal det ingenting til for at jeg kjenner det. Selvfølgelig er det helt umulig å få trent. Jeg orker rett og slett ikke å trene. Jeg orker tingenting for tiden. Klarer knapt å åpne ei bok, og jeg *må* stå i samtlige fag i høst. Nei, jeg holder på å gi faen. Alt er smerte. Smerte er herlig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Må starte og trene igjen jeg og..var godt i gang men vet ikke hva som skjedde. En gang la vær -alltid la vær ? Du har problemer med og stå? Skal si deg jeg skulle få et slækt skole år og får pluselig vite mens jeg sitter halveis på stolen og halveis på gulvet at vi er godt over 30 stykk som skal slåss om en linje med plass til rundt 12 stykk... FIIIIIIIIII**E !!! Så målet er så nærme 5 i snitt som mulig...heldigvis ikke matte lenger xD Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Det må til jobbing med universitetsmatte. Jeg liker ikke matte, og jeg liker heller ikke å jobbe. Desverre må jeg gjennom minst 5 fag med slik kjip matte. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Matte er digg. Iallefall på nivået mitt Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) På mandager har jeg 3 økter med 1 time hver samfunnsfag, norsk og engelsk resten av uka er praktiske fag muohaha Automasjon, Elenergi og Prosjekt til fordypning/gjør hva du faen vil Har du forandra litt på nicket dit jan ove? DEADSTAR***? Fra sandefjord? Endret 1. september 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Må starte og trene igjen jeg og..var godt i gang men vet ikke hva som skjedde. En gang la vær -alltid la vær ? Du har problemer med og stå? Skal si deg jeg skulle få et slækt skole år og får pluselig vite mens jeg sitter halveis på stolen og halveis på gulvet at vi er godt over 30 stykk som skal slåss om en linje med plass til rundt 12 stykk... FIIIIIIIIII**E !!! Så målet er så nærme 5 i snitt som mulig...heldigvis ikke matte lenger xD HA, starta ista benkpress + litt bruttal denging på bokse sekken fulgt av pepsi max og die hard 1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hehe 1+ Lurt lenge på og kjøpe meg en type bokse sekk og no stæsh selv Så kan jeg stå gratis og denge løs på sekken med på-printa bilde av norsk læreren... Arrgh.. Meeen DEADSTAR, er du fra nærområdet? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 ja det er jeg fattern fant boksesekken på dynga xD så den er offer for luftgevær, balltreær, never, softgun, jernstenger osv. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Genialt hva man kan finne på dynga Meeen går du på SVGS? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 nei, jeg går fortsatt i 10 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Nvm fant fort ut at jeg prata til deg via en annen tråd DEADSTAR hehe Så hva du skrev også så nvm the blue thing behind you ..comming very soon :O Hvorfor skal man ikke få poeng for innlegg i offtopic tråder (som denna)? Tok ferie etter mye overtid for og få 1k men fant ut at med noen timer her i dag kunne jeg for få flest innlegg 1. september...neeida offtopic rasisme på det høyeste. Endret 1. september 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Ok all den lappskausen tok kneken på meg sovnt vist jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg