Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff. Jeg kjenner at jeg savner styrketreningen. Støttemuskulaturen er viktig for en god rygg, nå skal det ingenting til for at jeg kjenner det.

 

Selvfølgelig er det helt umulig å få trent. Jeg orker rett og slett ikke å trene.

 

Jeg orker tingenting for tiden. Klarer knapt å åpne ei bok, og jeg *må* stå i samtlige fag i høst.

 

Nei, jeg holder på å gi faen. Alt er smerte. Smerte er herlig.

Lenke til kommentar

Må starte og trene igjen jeg og..var godt i gang men vet ikke hva som skjedde. En gang la vær -alltid la vær ?

 

Du har problemer med og stå?

Skal si deg jeg skulle få et slækt skole år og får pluselig vite mens jeg sitter halveis på stolen og halveis på gulvet at vi er godt over 30 stykk som skal slåss om en linje med plass til rundt 12 stykk... FIIIIIIIIII**E !!!

Så målet er så nærme 5 i snitt som mulig...heldigvis ikke matte lenger xD

Lenke til kommentar
Må starte og trene igjen jeg og..var godt i gang men vet ikke hva som skjedde. En gang la vær -alltid la vær ?

 

Du har problemer med og stå?

Skal si deg jeg skulle få et slækt skole år og får pluselig vite mens jeg sitter halveis på stolen og halveis på gulvet at vi er godt over 30 stykk som skal slåss om en linje med plass til rundt 12 stykk... FIIIIIIIIII**E !!!

Så målet er så nærme 5 i snitt som mulig...heldigvis ikke matte lenger xD

 

HA, starta ista :p benkpress + litt bruttal denging på bokse sekken fulgt av pepsi max og die hard 1 :p

Lenke til kommentar

Nvm fant fort ut at jeg prata til deg via en annen tråd DEADSTAR hehe :D

Så hva du skrev også så nvm the blue thing behind you ..comming very soon :O

 

 

Hvorfor skal man ikke få poeng for innlegg i offtopic tråder (som denna)?

Tok ferie etter mye overtid for og få 1k men fant ut at med noen timer her i dag kunne jeg for få flest innlegg 1. september...neeida offtopic rasisme på det høyeste.

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...