kanin333 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Fap free september er teit Chris går deg på nervene? jaaaa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Nesj, hvem faen gidder å bruke mesteparten av fritida si på å svare på klager på PM om stengte tråder, eller forsvare alt man sier på forumet, eller gå gjennom 150 rapporterte tråder hver eneste dag? Ikke b-real, hvertfall. Got that right. Så aldri noen "b-real har sluttet som moderator" i nyhets spalta :O ...Fikk du sparken? Nops,jeg gadd ikke mer.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1127475 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Veit dere hvorfor Hitler ikke fikk lappen? Fordi han gasset for mye? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 En kompis har kontorstol til 15000. Den er ikke magisk engang, har bare veldig mange justeringsmuligheter for ryggstøtte. Stolryggen er delt inn i flere soner som han kan flytte frem og tilbake for perfekt kurve til hele ryggen. Mange flere muligheter enn en vanlig kontorstol. Men han sitter jo foran PC'n 90% av fritiden så da er det greit med en god stol. Da kunne han heller ha brukt 15000 på en himmelsk pc og så et par tusen på kontorstolen. Det er pc'en man sitter og stirrer på hundrevis av timer i uken, og det er øynene du helst vil ha i god behold når du er nitti. Ryggen er temmelig utslitt uansett om du har vært plassert på en kontostol (bevisst skrivefeil) eller ikke. Min kontorstol er under tusenlappen og jeg sitter himmelsk i den, PUNKTUM. En PC til 15k hjelper jo ikke å bevare øynene? Det er jo skjermen som da er viktig. En god stol kan hjelpe mye på det å bevare ryggen, jeg har prøvd mange stoler i prisklassen 1-4k, og de aller fleste blir vonde etter å ha brukt dem litt over tid. Men, det kan ha noe med at jeg ikke tenkte mye på ryggen min når jeg var ung og dum. Hadde aldri sekken rett på meg, satt i gale sitteposisjoner, og løftet tunge ting med ryggen, istedenfor bena. En kan trygt si jeg betaler for det nå, spesielt siden svak rygg er noe hele slekta er plaget med. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Det er fap/sex free.. Jeg lurer på hvorfor i all verden dere gjør det... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Veit dere hvorfor Hitler ikke fikk lappen? Fordi han gasset for mye? That sir, that is correct indeed Full versjon: Hvorfor fikk ikke Hitler lappen?: Fordi han var for hard på gassen ! Ny: Har de 17. Mai i Sverige? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) En PC til 15k hjelper jo ikke å bevare øynene? Det er jo skjermen som da er viktig. Nei, glemte å skrive noe så det ble vel litt rart. Men poenget var at en kontorstol til 15k ikke er nødvendig. Men hvorfor er serverne på wow offline? Endret 1. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 WoW fungerer fint her Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Det er fap/sex free.. Jeg lurer på hvorfor i all verden dere gjør det... Vel, fappe kan jeg, men blir visst ikke noe sex på meg denne måneden. Har menz1 nå da.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Omg svaar ! HAR DE 17. MAI I SVERIGE !? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Nei, i Sverige har de bare 10 dager i hver måned. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 WoW fungerer fint her Hmm, hva kan ha skjedd da tru.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Omg svaar ! HAR DE 17. MAI I SVERIGE !? Ja, de har 17. Mai i Sverige, og forsåvidt alle andre land i verden som følger samme kalender som vi gjør. Men det er bare Norge som feirer dagen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Nei, i Sverige har de bare 10 dager i hver måned. Okay de funka dårlig skriftlig, går på omtrent alle sånn oralt. Folk er så naive vettu. Men ØØY ! Så i kalenderen at julaften er på fredag den trettende i år Be careful Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Vel, fappe kan jeg, men blir visst ikke noe sex på meg denne måneden. Har Chriz slått på hardmode? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Reffererer til siste linje to innlegg opp. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Vi ser helt fint hva det står. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Vel, fappe kan jeg, men blir visst ikke noe sex på meg denne måneden. Har Chriz slått på hardmode? Fap free september Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg reffererer til dette innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg