Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nesj, hvem faen gidder å bruke mesteparten av fritida si på å svare på klager på PM om stengte tråder, eller forsvare alt man sier på forumet, eller gå gjennom 150 rapporterte tråder hver eneste dag?

Ikke b-real, hvertfall.

Got that right.

Så aldri noen "b-real har sluttet som moderator" i nyhets spalta :O

...Fikk du sparken? :ermm:

Nops,jeg gadd ikke mer.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1127475

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
En kompis har kontorstol til 15000. Den er ikke magisk engang, har bare veldig mange justeringsmuligheter for ryggstøtte.

Stolryggen er delt inn i flere soner som han kan flytte frem og tilbake for perfekt kurve til hele ryggen.

Mange flere muligheter enn en vanlig kontorstol.

Men han sitter jo foran PC'n 90% av fritiden så da er det greit med en god stol.

Da kunne han heller ha brukt 15000 på en himmelsk pc og så et par tusen på kontorstolen. Det er pc'en man sitter og stirrer på hundrevis av timer i uken, og det er øynene du helst vil ha i god behold når du er nitti. Ryggen er temmelig utslitt uansett om du har vært plassert på en kontostol (bevisst skrivefeil) eller ikke.

Min kontorstol er under tusenlappen og jeg sitter himmelsk i den, PUNKTUM.

En PC til 15k hjelper jo ikke å bevare øynene? Det er jo skjermen som da er viktig.

En god stol kan hjelpe mye på det å bevare ryggen, jeg har prøvd mange stoler i prisklassen 1-4k, og de aller fleste blir vonde etter å ha brukt dem litt over tid.

Men, det kan ha noe med at jeg ikke tenkte mye på ryggen min når jeg var ung og dum.

Hadde aldri sekken rett på meg, satt i gale sitteposisjoner, og løftet tunge ting med ryggen, istedenfor bena.

En kan trygt si jeg betaler for det nå, spesielt siden svak rygg er noe hele slekta er plaget med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Omg svaar !

HAR DE 17. MAI I SVERIGE !?

Ja, de har 17. Mai i Sverige, og forsåvidt alle andre land i verden som følger samme kalender som vi gjør.

Men det er bare Norge som feirer dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...