Nopros Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 "litt" Brenner i meg en stor pizza, 1kg lasanje ol. så ja jeg spiser mye, men har beynt og spise sunnere da Nesten en kilo mat er litt overkill for min del. Men HEY, en skal jo spise seg mett. (: Jeg har bare spist en pannekake i dag, kjenner ikke sulten så veldig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 fORIKÅL. nAMM Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 fORIKÅL. nAMM Æsj Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 fORIKÅL. nAMM Æsj det er jo godt. Så lenge en velger kjøtt som ikke det er 3 tonn med flesk på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) En kompis har kontorstol til 15000. Den er ikke magisk engang, har bare veldig mange justeringsmuligheter for ryggstøtte. Stolryggen er delt inn i flere soner som han kan flytte frem og tilbake for perfekt kurve til hele ryggen. Mange flere muligheter enn en vanlig kontorstol. Men han sitter jo foran PC'n 90% av fritiden så da er det greit med en god stol. Fårikål er bare ekkelt. Lukter pungsvette og ser ut som det har vært spist og driti ut igjen. Endret 1. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Fårikål er bare ekkelt. Lukter pungsvette og ser ut som det har vært spist og driti ut igjen.Ikke snakk slikt da, jeg blir sulten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Når slutta du som mod, b-real? :s Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 En kompis har kontorstol til 15000. Den er ikke magisk engang, har bare veldig mange justeringsmuligheter for ryggstøtte. Stolryggen er delt inn i flere soner som han kan flytte frem og tilbake for perfekt kurve til hele ryggen. Mange flere muligheter enn en vanlig kontorstol. Men han sitter jo foran PC'n 90% av fritiden så da er det greit med en god stol. Da kunne han heller ha brukt 15000 på en himmelsk pc og så et par tusen på kontorstolen. Det er pc'en man sitter og stirrer på hundrevis av timer i uken, og det er øynene du helst vil ha i god behold når du er nitti. Ryggen er temmelig utslitt uansett om du har vært plassert på en kontostol (bevisst skrivefeil) eller ikke. Min kontorstol er under tusenlappen og jeg sitter himmelsk i den, PUNKTUM. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Min kostet vel drøye 800,- husker jeg. Knallgod stol, har ingen problemer med ryggen eller noe annet. Hatt den i ca 2 år. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Når slutta du som mod, b-real? :s Før du ble født. Uhm...par mnd siden Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Når slutta du som mod, b-real? :s Før du ble født. Uhm...par mnd siden Did you got canned? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Shitcanned? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Min nåværende stol kosta 6500 kr og den forrige brukbare kontorstolen min kosta 4000 kr, men den viste seg å være crappy til tusen. Og alt for porøs og selv om den hadde massasje innebygd så knakk armlenene hele tiden, og da jeg klagde på det, sa de at det var normalt og sendte meg nye armlener. oO Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Nesj, hvem faen gidder å bruke mesteparten av fritida si på å svare på klager på PM om stengte tråder, eller forsvare alt man sier på forumet, eller gå gjennom 150 rapporterte tråder hver eneste dag? Ikke b-real, hvertfall. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Fap free september er teit Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Så aldri noen "b-real har sluttet som moderator" i nyhets spalta :O ...Fikk du sparken? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Fap free september er teit du vil onanere? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Fap free september er teit du vil onanere? Det er fap/sex free.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Fap free september er teit Chris går deg på nervene? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Veit dere hvorfor Hitler ikke fikk lappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg