Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare og komme har mer en nok. det er jo super lett da! bare kjøpe ei pakke med lapskaus miks ting og kjøtt etter ønske, idag ble det røkte kjøttpølser på meg men liker bedre "kjøtt"

Jeg veit det, men samboer-Eivind vil aldri ha/liker det ikke. Og det er kjedelig å lage middag til seg selv, også blir det alltid altfor mye når jeg prøver på det. :shrug:

Lenke til kommentar
Lapskaus er noe av det beste jeg vet, men da skal det lages fra bunnen og stå på kokeplata i minst 7-8 timer før det serveres =D

Med oksesteik, pølser, makaroni, gulrøtter, poteter, brunsaus og diverse anna merksnodeligheter muttern har oppi, og med flatbrød og tyttebærsyltetøy til! =D

 

Nammm, høres nesten ut som mamma's :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nå har jeg nesten bestemt meg for å kjøpe ny kontorstol, er så jækla lei den driten jeg har nå.

 

Synd den jeg ser på, og som det virkelig frister å kjøpe koster fra 8000,- og oppover..

Lenke til kommentar
Du kan jo ta og lage bare litt da? jeg lagde 800g grønsaker idag sammen med 3 røkte kjøttpølser det holder for meg.

Jeg foretrekker å ikke besudle minnet om mammas kokekunster med mine egne forsøk.

Så jeg holder meg til bønner og pytt i panne, evt. en og annen frossen-pizza, alle ihjelmodifisert så klart.

I går åt jeg pytt i panne som var fløte- og rødvinsstuet og gratinert med ost :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå har jeg nesten bestemt meg for å kjøpe ny kontorstol, er så jækla lei den driten jeg har nå.

 

Synd den jeg ser på, og som det virkelig frister å kjøpe koster fra 8000,- og oppover..

Hvordan greier du å finne en kontorstol til 8000?! Iz it pozzible?

 

Jepp, går fint å finne kontorstoler til 8000.

Tingen er at jeg vil ha kvalitet, og siden jeg sitter forran PCen så mye som jeg gjør er det en fordel å ha en god stol så en ikke ender opp med å ødelegge ryggen alt for mye. Men det som gjelder med stoler i en slik prisklasse er at en må prøve de ut først. Kjøper ikke sånt uprøvd.

 

http://www.malmstolen.no/stol_7000.php?nav=b

 

Denne jeg tenker på, har allerede prøvd den grundig og det må være noe av det diggeste jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
8000 er jo null problem. Gode stoler koster penger, men det er verdt det. Det er nemlig en veldig spesifikk gruppe mennesker som bruker 25k på riggen sin, for så å parkere stumpen på en "Janne" kontorstol til 360 kroner.

 

Jepp, og det må sees som en investering.

 

Jeg har ingen problemer og bruke noen tusen på ny stol, når jeg vet den er god, og den har en forebyggende effekt mot ryggplager i fremtiden.

 

Den stolen jeg har nå er en billig drittstol, og det eneste den gir meg er ryggplager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...