Laserbeam Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Har nesten netopp vært på Elkjøp og skulle egentlig kikke litt, endte med at jeg impulskjøpte Sesong 1 og 2 av MacGyver Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Norpros på tide for vårs og legge vårs ELLERS ber jeg noen dra ut kontakta til datan din, og ja, ja du kveit kem eg pratar om? Ja, jaa det e deg det ! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Wtf nopros? xD Den ble postet i msn samtalen vår Add meg på MSN. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hahaha,faen var det der for noe? veitafaen, men får sånn urge til å se den hver dag av en eller annen grunn XD Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Norpros på tide for vårs og legge vårs ELLERS ber jeg noen dra ut kontakta til datan din, og ja, ja du kveit kem eg pratar om? Ja, jaa det e deg det ! I'll do it Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 HVER DAG? Er du syk mann? Har elefant-influensa kommet å tatt deg? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 HVER DAG? Er du syk mann? Har elefant-influensa kommet å tatt deg? Er ihvertfall sjuk :] TRODDE jeg var på vei på å bli bedre idag, men hoster som en gubbe med kols. Men på skole skal jeg..Kanskje. apropo hoste.. Tok netopp en liten dose hostesaft etterfulgt av omgforenjævlasmak0,5lvann. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 apropo hoste.. Tok netopp en liten dose hostesaft etterfulgt av omgforenjævlasmak0,5lvann. Translate please. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Så siden noen moderatorer tydeligvis ikke har fått med seg at dette er et fritt land kalt Norge så får jeg vell la vær og bruke ord som noen ser på som støtende (?) og heller bruke kristene gode kirke ord som heller minner om da ferdinand heller ville lukta på blommorna ! Dette forumet er ikke "Norge". Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hum . . .? God natt godtfolk Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 apropo hoste.. Tok netopp en liten dose hostesaft etterfulgt av omgforenjævlasmak0,5lvann. Translate please. Altså, 0,5l vann på under 10 sek rett ned for å få vekk den forferdelige hostesaft smaken D: smaker seriøst værre enn det sterkeste som er å få av brennvin.. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Disse folkene her må være kraftig forstyrret. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Så siden noen moderatorer tydeligvis ikke har fått med seg at dette er et fritt land kalt Norge så får jeg vell la vær og bruke ord som noen ser på som støtende (?) og heller bruke kristene gode kirke ord som heller minner om da ferdinand heller ville lukta på blommorna ! Dette forumet er ikke "Norge". Øy ! Serveren er i norge, brukerene og moderatorene er norske, vi prater på norsk og vi bor i norsk, siden har ".no" og JA det kaller je Norge Uansett før jeg legger meg så vil jeg at alle skal tenke over noe før de sier Hoho til folk som heter Mo .... Hoho.... Mo xD ....=liten pause. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Altså, 0,5l vann på under 10 sek rett ned for å få vekk den forferdelige hostesaft smaken D: smaker seriøst værre enn det sterkeste som er å få av brennvin.. Hostesaft er jo godt jo... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Nopros første man i sengs ! (ikke misforstå) Natta Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Har dere ikke M S N ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Noen som fikk med seg Daily Show her om dagen? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 NOPROS ! natta Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Noen som fikk med seg Daily Show her om dagen? Nei, ser omtrent ikke daily show lengre :\ Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 kan ikke mamma gå å legge seg NÅ. så jeg kna høre på musikk. goddammnit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg