Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamle folk liker ikke forandringer. Sånn er det bare. De beholder gjerne samme strømleverandøren de har hatt de siste 40 årene også, selv om de er overpriset. De liker stabilitet. Og de syns Telenor (Televerket) har vært der så lenge at de er stabile. Akkurat som at farmor ikke vil sette penger i banken fordi hun ikke stoler på disse nymotens datamaskinene og at pengene bare blir tall som kan forsvinne helt "plutselig".

Da var alt mye bedre før når de hadde papirsystem i banken og kalkulatorer var lagd av tre og kunne telle til 4.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gamle folk liker ikke forandringer. Sånn er det bare. De beholder gjerne samme strømleverandøren de har hatt de siste 40 årene også, selv om de er overpriset. De liker stabilitet. Og de syns Telenor (Televerket) har vært der så lenge at de er stabile.

du har virkelig forstått det ;)

Lenke til kommentar
Ca 4-6000,- :)

edit: Laptopskjerm er dritdyrt.

Kanskje litt å ta i men :roll:

Det begynte til høyre som du ser..åpnet den en dag og da var den "blomsten" der og så har sprekken bare vokst og vokst.

Haha :p knuste min selv jeg. Hadde den på fanget og sovna. Våkna av at jeg lempa den ned på gulvet og *knisj*

Lenke til kommentar
Ca 4-6000,- :)

edit: Laptopskjerm er dritdyrt.

Kanskje litt å ta i men :roll:

Neh, den prisen som Mompen kommer med er den jeg også er kjent med. Har vel blitt byttet i gjennomsnitt et panel i måneden her på jobb. :)

b-real: Innerst inne vil du ha ny laptop. En ny elektrisk dings man kan plukke på, og leke med :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...