Jann - Ove Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Husker min første warn Altså, jeg lurer virkelig på hva jeg tenkte med. På brei trøndersk spurte jeg rett ut om noen hadde virus som de kunne sende meg. Jeg hadde fått det for meg at jeg skulle begynne å samle virus. clvn: fikk du med deg hva jeg skrev om det fantastiske tastaturet mitt? Det er bare noen måneder gammelt http://pckeyboard.com Endret 31. august 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Samle på virus! Hahaha, den var ny. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hadde på mitt meste 40% Ble allikevel fortalt at dersom jeg gjorde ÉN ting til, så blei det "permban" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Folk i dag altså...hvor vanskelig er det å insulte noen uten å få warning? ^__^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er det mange andre enn meg som har 10% advarselsnivå? I do. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Folk i dag altså...hvor vanskelig er det å insulte noen uten å få warning? ^__^ Når jeg gjør det, så gjør jeg det skikkelig når jeg først er i gang. Jeg har skjerpet meg nå da, blitt ganske snill og flink til å puste en gang til og heller bare klikke på rapportér, fremfor å lange ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Kan vel sikkert lange ut i rapporteringen? Tror ikke jeg vet om noen som har fått warn for å ha rapportert Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 clvn: fikk du med deg hva jeg skrev om det fantastiske tastaturet mitt? Det er bare noen måneder gammelt http://pckeyboard.com Ah, nei, fikk det ikke med meg. Så sweet ut Folk i dag altså...hvor vanskelig er det å insulte noen uten å få warning? ^__^ Spørs vel hvor langt man vil ta det.. ;D Selv har jeg fått 10% for å kun komme med en setning som fortalte at fem brukere ble utestengt på en kveld. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Vel, kunne ha vært artig å sett da uff..livet er ikke rettverdig =( Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg drev og trollet rundt i "ånder og hattifnatter-tråden" som vanlig og ante fred og ingen fare. Plutselig spretter det opp schvære sanksjoner på mine handlinger fra Robert. Orket seff ikke lese alt; slu og slem som jeg var, men jeg tror han var misfornøyd med at jeg postet en youtube-snutt av Harald Eia som viser skrukken. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Fikk 10% etter noe som noen mente var grovt personangrep helt uten og ha kalt noen dirkete brukere for noe, rett etter en 3 dagers ban endte jeg opp med og si i "ting som irriterer deg grensesløst" tråden og noen anna tråd fi**e 3 ganger og da ble det enda 10% og 7 dagers forum ferie og en streng advarsel. Så siden noen moderatorer tydeligvis ikke har fått med seg at dette er et fritt land kalt Norge så får jeg vell la vær og bruke ord som noen ser på som støtende (?) og heller bruke kristene gode kirke ord som heller minner om da ferdinand heller ville lukta på blommorna ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 I want my bacon biiitch! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Oh gawd, jeg lo så jævlig Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 AAAAAAA den var genial. Fatty kidz med rar bode dialekt IKKE TA BÆIKENE MITT DITT NEK !!! Og så resite han og så "You'll never .... see this face again!" Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Se hvor mye han tenker på 00:32 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 creepy as a fucker Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hahaha,faen var det der for noe? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Siden det var så hippt med Youtube videoer for tia Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Wtf nopros? xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Uff...siste var gay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg