Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gloheite tv-benker og anbefale? Er på utkikk etter en benk med bredde på rundt 150cm, enkelt utseende og plass til forsterker, Blu-Ray spiller, Xbox og HTPC. Da må den sikkert være litt dyp, men det gir ingen grå hår. Har bare ikke funnet noen til en rimelig krone enda så jeg blir litt desperat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet noen hvordan jeg klager på stipendet jeg har fått?
Vil du ikke ha likevel?

Fikk bare 850.. :/

Normalt utstyrsstipend altså?

Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke får mer, det er merkelig.

Skilte foreldre? mindre søsken? nei ikke det nei. Da får du bare 850.

Jeg har begge deler.

Morra eller faren din gift med noen? Tjener morra/faren din fett?

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Spania. Eller Syden. Jeg foretrekker å holde meg i Norge, til nød og neppe kan jeg ta en tur tilbake til Øst-Europa, Frankrike eller USA.

Pappa tvang meg så og si til å bli med ham og farmor og tante i høstferien, og det er snakk om at han vil ha meg med tilbake i påska med resten av familien ><

Lenke til kommentar
Noen som har noen gloheite tv-benker og anbefale? Er på utkikk etter en benk med bredde på rundt 150cm, enkelt utseende og plass til forsterker, Blu-Ray spiller, Xbox og HTPC. Da må den sikkert være litt dyp, men det gir ingen grå hår. Har bare ikke funnet noen til en rimelig krone enda så jeg blir litt desperat.

Sjekket hos expert?

Lenke til kommentar

Ikea sin Lack-serie ser pen og solid ut :)

*leke videre med grafgenererings-API-et man tester ut*

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vet noen hvordan jeg klager på stipendet jeg har fått?
Vil du ikke ha likevel?

Fikk bare 850.. :/

Normalt utstyrsstipend altså?

Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke får mer, det er merkelig.

Skilte foreldre? mindre søsken? nei ikke det nei. Da får du bare 850.

Jeg har begge deler.

Morra eller faren din gift med noen? Tjener morra/faren din fett?

Pappa er gift, men bor ikke hos han. Foreldrene sine inntekter har ikke noe med stipendsummen å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke Spania. Eller Syden. Jeg foretrekker å holde meg i Norge, til nød og neppe kan jeg ta en tur tilbake til Øst-Europa, Frankrike eller USA.

Pappa tvang meg så og si til å bli med ham og farmor og tante i høstferien, og det er snakk om at han vil ha meg med tilbake i påska med resten av familien ><

Er ikke du sånn 23+? :D

Jo, og negerbitcha til foreldra mine -_-

Derfor jeg flytta hjemmefra og sjelden er hjemme på besøk :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det hadde visst noe å si, leste feil et sted jeg da. Men verken mor eller far tjener noe mer enn "normalt". Spesielt ikke pappa.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Er ikke du sånn 23+? :D

Jo, og negerbitcha til foreldra mine -_-

Derfor jeg flytta hjemmefra og sjelden er hjemme på besøk :p

Da klarer du å snike deg unna en La Manga tur. Med en gang de trekker samvitighetskortet(besta har ikke lenge i gjen e.l) så bare løper du som F. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...