Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Har du ingen butikk i nærheten som selger noe med koffein i?

Joda, har hivi i meg noe kantine-kaffe. Men power point-presentasjonene til læreren vi har i dag er så siiiinnsykt kjedelige. Halve klassen er bakfulle eller veldig reduserte, så det er vel ingen som er spesielt oppmerksomme i dag heller. Også uttaler læreren logo "låågå". :ermm:

 

Høres ut som en morsom dag..

 

 

Ihvertfall mer morsom enn min, for min del går det i maraton med hva enn Discovery eller National Geographic måtte finne på å sende..

Lenke til kommentar
Høres ut som en morsom dag..

 

 

Ihvertfall mer morsom enn min, for min del går det i maraton med hva enn Discovery eller National Geographic måtte finne på å sende..

Ikke de verste kanalene en kan se på da. (:

 

Nå har jeg hivi i meg en kaffe til. Og jeg sitter fortsatt med den forbanna logo-oppgava som vi skal jobbe med resten av dagen OG i morra. Sigh.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Høres ut som en morsom dag..

 

 

Ihvertfall mer morsikkom enn min, for min del går det i maraton med hva enn Discovery eller National Geographic måtte finne på å sende..

Ikke de verste kanalene en kan se på da. (:

 

Nå har jeg hivi i meg en kaffe til. Og jeg sitter fortsatt med den forbanna logo-oppgava som vi skal jobbe med resten av dagen OG i morra. Sigh.

 

 

Nei, det er langt fra de verste kanelene en kan se på, og nå begynte dirty jobs :wee:

 

Høres ikke akkurat ut som en morsom oppgave, du får kose deg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...