Petter Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Greit, kan jeg si frisk som Dovito da? jeg har ikke vært syk siden 6 klasse og da måtte jeg plukke ut blindtarmen. (hvis du ser bort ifra fyllesyk da) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen lyst til å hjelpe meg litt på vei? I løpet av skoleåret skal vi (forhåpentligvis) jevnlig ut på serviceoppdrag, og i den anledning skal vi ha noen t-skjorter med logo og sloagord som skal funke som uniformene våre. Vi har nå fått i oppgave å lage slagord og logo, men jeg suger virkelig på den slags. Noen lyst til å gi meg litt inspirasjon? :innnocent: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hva med: IKT service ? Lenke til kommentar
VTI Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som har fått svineinfluensaen? Bare lurer på hvordan det ligger an Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen lyst til å hjelpe meg litt på vei?I løpet av skoleåret skal vi (forhåpentligvis) jevnlig ut på serviceoppdrag, og i den anledning skal vi ha noen t-skjorter med logo og sloagord som skal funke som uniformene våre. Vi har nå fått i oppgave å lage slagord og logo, men jeg suger virkelig på den slags. Noen lyst til å gi meg litt inspirasjon? :innnocent: Jeg ville valgt enten Denne eller denne som uniform. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg ville valgt enten Denne eller denne som uniform. Hadde vært gøy, men jeg tror kanskje ikke det er i den retningen læreren har tenkt. Sånn mtp. at eksemplene som er lista i oppgava er av typen: "Service er vårt NAVN!" og "Vi bryr oss om DEG!". Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Greit, kan jeg si frisk som Dovito da? jeg har ikke vært syk siden 6 klasse og da måtte jeg plukke ut blindtarmen. (hvis du ser bort ifra fyllesyk da) Jeg har ikke engang noen gang opplevd noe av de punktene heller. Noen som har fått svineinfluensaen? Bare lurer på hvordan det ligger an Hvem gidder å pådra seg oppdikta sjukdommer a? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvem gidder å pådra seg oppdikta sjukdommer a? Uhm.. oppdikta personer? o_O Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Husker side 10,000 jeg, da var det kamp om plassen. Mikkel lagde til og med et script for å komme øverst Gjorde han vel ikke? Jeg sa jeg skulle gjøre det, men jeg tulla selvfølgelig. nott truw Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Greit, kan jeg si frisk som Dovito da? jeg har ikke vært syk siden 6 klasse og da måtte jeg plukke ut blindtarmen. (hvis du ser bort ifra fyllesyk da) Jeg har ikke engang noen gang opplevd noe av de punktene heller. ITS NOT HUMAN ! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har akkurat drukket kaffe. Kaffe var godt. Jeg er trøtt. Hvorfor klarer jeg ikke å legge meg til normal tid? Hvorfor lærer jeg aldri? Hvorfor glemte jeg å ta opp kylling fra fryseren før jeg dro hjemmefra i dag? Jeg må huske å kjøpe håndsåpe og toalettpapir på butikken i dag. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som har fått svineinfluensaen?Bare lurer på hvordan det ligger an Hva er du for en? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som har fått svineinfluensaen?Bare lurer på hvordan det ligger an Hva er du for en? Han er en ny bruker som spør et spm i DNFK og som fortjener en varm velkomst Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Stakkars VTI som spør i DNFK. Kommer aldri til å komme seg ut igjen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hva jeg prøvde å spørre om er hvem denne personen er. Om du tolket det feil så står du for det Kommer aldri til å komme seg ut igjen +1 Endret 31. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ahh. tolket det som HVEM ER DU OG HVA GJØR DU HER?!! ( sint tone) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nå har jeg vært borti det å Muntlig tale FTW, her blir bare alt tolket feil Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvem gidder å pådra seg oppdikta sjukdommer a? Uhm.. oppdikta personer? o_O Sannsynligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg