Skjelvgråt Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Lærerne mine vil få med 1.Stk trøtt elev og gjøre imorgen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Huff. Er rødvin forferdelig, eller er det pappa som foretrekker rødvin av den beske og jævelige(+ billige) sorten? Faen altså, jeg vil ha noe alkohol som faktisk smaker godt. Hvorfor forlot jeg whiskyflaska på hybelen? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hah. Det funker selv om det smaker jævelig. Humøret er på vei opp, hodepinen på vei vekk, og smaken er ikke så forferdelig lenger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Far din foretrekker den jævlige. Rødvin er herlig! Og der var jeg hjemme igjen etter ei herlig helg i Tromsø. Døgnvill var rett og slett fantastisk, jeg har i og for seg ikke ord! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Syns forøvrig at jeg fortjener å kunne ta meg et par glass fra pappvinen som står der. De reiser fra alt og drar på reinsjakt faktisk. Jeg er hjemme og må hjelpe lillebror med kjøring, levere tepper som mamma lånte hjem, osv... Egentlig er det litt smårart, har hatt hodepine flere dager på rad, tvert jeg rører alkohol forsvinner den, og humøret bedrer seg. Flott ikkesant? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Egentlig er det litt smårart, har hatt hodepine flere dager på rad, tvert jeg rører alkohol forsvinner den, og humøret bedrer seg. Flott ikkesant? Gode forutsetninger for skrumplever, i hvert fall ;D Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nåja, altså det er ikke snakk om mengder, heller ikke hver dag... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Jaja, satser på at du har kontrollen =P Gåte: Vet du hva som er 50cm langt, stivt og får damer til å hyle? Krybbedød :---D +7 credz til Bazukh for beste gåta dette året. Endret 31. august 2009 av clvn Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har vært litt aktiv denne måneden ja! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Gåte: Vet du hva som er 50cm langt, stivt og får damer til å hyle? Krybbedød :---D +7 credz til Bazukh for beste gåta dette året. Jeg ler like hardt hver eneste gang, jeg. :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Utvilsomt den morsomste gåta jeg har hørt på årevis! What do you get when you nail a baby to the wall? An erection Endret 31. august 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jaja, satser på at du har kontrollen =P Gåte: Vet du hva som er 50cm langt, stivt og får damer til å hyle? Krybbedød :---D +7 credz til Bazukh for beste gåta dette året. SÅ bra var den ikke altså Men ok... jeg lo sånn høyt for meg selv:P Er sjelden folk kommer med gode vitser å slikt nå om dagen=/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 SÅ bra var den ikke altså Men ok... jeg lo sånn høyt for meg selv:P Er sjelden folk kommer med gode vitser å slikt nå om dagen=/ Jo. Den er så bra. Tenk. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 SÅ bra var den ikke altså Men ok... jeg lo sånn høyt for meg selv:P Er sjelden folk kommer med gode vitser å slikt nå om dagen=/ Jo. Den er så bra. Tenk. ja egentlig. for det skal mye til for at jeg skal le høyt^^ Godt jobba=D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 What's funnier than a dead baby? - A dead baby sitting next to a kid with down syndrome. :!: Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvorfor blir humor kjedelig når man er deprimert? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvor stort er et typisk vinglass? Regner med det er endel mindre enn 0.3l ikeaglassene jeg bruker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Gah, jeg hater læreren min. Han er ikke fornøyd med noe annet enn det beste og mente at jeg burde ha latt være å dra på festival og heller konsentrere meg om å få ferdig fitte-oppgaven >< HAT! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hør på Hamsund. Om hundrede år er alting glemt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Gah, jeg hater læreren min. Han er ikke fornøyd med noe annet enn det beste og mente at jeg burde ha latt være å dra på festival og heller konsentrere meg om å få ferdig fitte-oppgaven ><HAT! Ånei, ånei. En lærer som vil at du skal gjøre ditt beste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg