Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde du forventet at den skulle være bra egentlig? :wee:

Nope, eller jo, i den grad Amercan Pie kan være bra, men dette var dårlige greier. Mye pupper, men manglet alt som kunne vært morsomt. *cut cut*

Så, enig. American Pie har ikke vært morsomt siden 4'a, men det var de 3 første filmene som er best.

Hadde du forventet at den skulle være bra egentlig? :wee:

Nope, eller jo, i den grad Amercan Pie kan være bra, men dette var dårlige greier. Mye pupper, men manglet alt som kunne vært morsomt. *cut cut*

Så, enig. American Pie har ikke vært morsomt siden 4'a, men det var de 3 første filmene som er best.

Lenke til kommentar

Yeah. Vi har hatt sånn TO oppgaver i løpet av året, resten har gått muntlig. Litt kjekt, egentlig. Etisk dilemma coming up, though. Tenkte å ta homofil adopsjon. Full fest. Oi, er klokken så mye. Pakke ned lappa. Bye ppls, snakkes i mattetimen om jeg får internetten til å funke som den skal. :wee:

Lenke til kommentar

Just ikke mye fart i dere på natta må jeg si, ikke gtf heller var det noe spess med liv i kveld heller. Jaja..skal på "opplæringsnattevakt" i morra.

Genialt system, her har man gått tja..10 nattevakter og først nå får man opplæring ^^

Ikke at det er så jævlig mye å få opplæring på da..ikke på den avdelinga jeg er på iallefall :shrug:

Jaja, får se hva morgendagen bringer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...