goliatmo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 ai! sur og jævlig kaffe:( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 ai! sur og jævlig kaffe:( *kosesegmedferskkaffe* Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) *kosesegmedtørrtobbak* Endret 29. januar 2008 av goliatmo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 *kosesegmedlunkavann* Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 *kosesegmedtørrtobbak* Ah, fersk petterøes no .4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 *kosesegmedSeigmenLiveiDødensDal* Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) *kosesegmedtørrtobbak* Ah, fersk petterøes no .4 Du aner ikke hvor heldig du er! Eneste lysglimte er at det meste som smaker herk har sterkere virkning.. og det trenger jeg nå! Endret 29. januar 2008 av goliatmo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 *poffe ut på badet i et håp om å sovne i dusjen og gå glipp av dagen* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hadde du forventet at den skulle være bra egentlig? Nope, eller jo, i den grad Amercan Pie kan være bra, men dette var dårlige greier. Mye pupper, men manglet alt som kunne vært morsomt. *cut cut* Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hadde du forventet at den skulle være bra egentlig? Nope, eller jo, i den grad Amercan Pie kan være bra, men dette var dårlige greier. Mye pupper, men manglet alt som kunne vært morsomt. *cut cut* Så, enig. American Pie har ikke vært morsomt siden 4'a, men det var de 3 første filmene som er best. Hadde du forventet at den skulle være bra egentlig? Nope, eller jo, i den grad Amercan Pie kan være bra, men dette var dårlige greier. Mye pupper, men manglet alt som kunne vært morsomt. *cut cut* Så, enig. American Pie har ikke vært morsomt siden 4'a, men det var de 3 første filmene som er best. Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du aner ikke hvor heldig du er!Eneste lysglimte er at det meste som smaker herk har sterkere virkning.. og det trenger jeg nå! Neida, det bare river mer. Derfor jeg bare røyker petterøes rullings, sterkere enn rød 3, og bedre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nope, eller jo, i den grad Amercan Pie kan være bra, men dette var dårlige greier. Mye pupper, men manglet alt som kunne vært morsomt. *cut cut* Så moro ut der da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ah, snart skole. Forsove seg på mattedagen er win. Jeg tror Nie har matteboken min. OG rettslæreboken min. Damnit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Rettslære for teh sux *grøsse og tenke tilbake til VK1 IKT og slaving over / pugging av Norges Lover* :| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Yeah. Vi har hatt sånn TO oppgaver i løpet av året, resten har gått muntlig. Litt kjekt, egentlig. Etisk dilemma coming up, though. Tenkte å ta homofil adopsjon. Full fest. Oi, er klokken så mye. Pakke ned lappa. Bye ppls, snakkes i mattetimen om jeg får internetten til å funke som den skal. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 OK, detta tok kaka. Måtte hjelpe en ansatt å slå på dataen \o/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Just ikke mye fart i dere på natta må jeg si, ikke gtf heller var det noe spess med liv i kveld heller. Jaja..skal på "opplæringsnattevakt" i morra. Genialt system, her har man gått tja..10 nattevakter og først nå får man opplæring ^^ Ikke at det er så jævlig mye å få opplæring på da..ikke på den avdelinga jeg er på iallefall Jaja, får se hva morgendagen bringer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vi har øh...nei forresten..*stikke tilbake og tjene 150kr timen* Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Stikker på skolen nå, hadet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 mMmm... Kakao med krem og sjokoladesaus. Herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg