Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Knappen som det står [Caps Lock] på, må være tastaturets verste knapp. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 IKKE STORT DER A? IKKE MYE EGENTLIG SITTER Å SJEKKER LASTFM-EVENTS ETTER SHOWS SOM DET IKKE ER LENGE TIL ER OG SOM ER HXC NOK FOR MEG. KEEN PÅ HØLIØRA FETTFETT, SI FRA HVIS DU FINNER NOE UTEN ATTENÅRSGRENSE FØR ÅTTENDE NOVEMBER ELLER NOE MED ATTENÅRSGRERNSE ETTER ÅTTENDE NOVEMBER DA, SÅ ER JEG MED! SÅ LENGE DET ER HXC NOK DA SELVFØLGELIG! JEG ER OGSÅ KEEN PÅ HØLIØRA, OGSÅ VIL JEG KANSKJE TA UT SNAKEBITESA MINE :O FANT IKKE NOE! NESTE KULE GIG ER NIENDE OKTOBER Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Endret 29. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Sorry, jeg blir så gira når jeg er på nye steder. Med ordentlig bruk av store og små bokstaver: Misery Signals' Controller og øl er ikke kjipt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 DumDum Boys, Alphaville og Snoop Doggy Dogg var helt fantastisk! Og jeg var edru! :O Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 DumDum Boys, Alphaville og Snoop Doggy Dogg var helt fantastisk! Og jeg var edru! :O Du Edru? Haahaha, den var god:P Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 fack fack! Sony Vegas har "bugga" seg, når jeg skal inn på FX så er ikke den fordømte tidslinja der, den jeg bruker for å bestemme når FX skal komme inn og ut. Noen ideer for å få den tilbake? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 L-O-L the tiger took my familyyyy. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 DumDum Boys, Alphaville og Snoop Doggy Dogg var helt fantastisk! Og jeg var edru! :O Vi er idag vitne til et mirakel. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 fack fack!Sony Vegas har "bugga" seg, når jeg skal inn på FX så er ikke den fordømte tidslinja der, den jeg bruker for å bestemme når FX skal komme inn og ut. Noen ideer for å få den tilbake? Prøv å slå skjermen med en hammer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg bare hater det når jeg holder på å bli syk.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg digger å begynne å bli forkjøla i helga, for da vet jeg at jeg kan ringe til jobb mandag morgen og si jeg er syyyyk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 fack fack!Sony Vegas har "bugga" seg, når jeg skal inn på FX så er ikke den fordømte tidslinja der, den jeg bruker for å bestemme når FX skal komme inn og ut. Noen ideer for å få den tilbake? Prøv å slå skjermen med en hammer! Var det jeg gjorde, frustrasjonen hjalp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg også. For da betyr det at jeg ikke blir syk, men at jeg går rundt og er småbedriten i 3 uker før jeg blir frisk. Akkurat ikke sjuk nok til å være hjemme fra jobb, men såpass at det blir ubehagelig å være på jobb. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Gjett hvem som skal ut for å sjekke om Statoil har nattåpent? Jo - deres velkjente duo Hengende Lem og Milanjo! Yeah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg