Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Skjønner ikke helt dette snakket om at posten er ond. Har aldri hatt noe trøbbel med posten og pcn min kom etter tre dager. :hmm:

edit: Btw er ikke jeg heller i form, men skal ha jobb fra 20.00 til 05.00 i kveld, men skal spørre om jeg får gå klokken 03, dersom det er rolig.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
fordi det kanskje bare er du som liker den :p

har vært extremt lite aktivitet her på noen dager :hmm:

har noen sett romper stomper, hva syns dere om den?

Hadde du smakt den så hadde du elska den.

Cola i Norge er redd for å prøve noe nytt. Bare de mest standard brustypene som cola, fanta og urge de satser på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hovedsaklig med god grunn. Norske folk er alltid skeptisk til nye smaker, med noen unntak så klart. Så jeg skjønnner godt at de safer med de gode gamle smakene som de vet selger uansett.

Lenke til kommentar
Hovedsaklig med god grunn. Norske folk er alltid skeptisk til nye smaker, med noen unntak så klart. Så jeg skjønnner godt at de safer med de gode gamle smakene som de vet selger uansett.

Skjønner jo det, men de går nok med overskudd så det holder. Om de satser på noe nytt og det ikke blir en suksess så er det nok ingen krise.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nja. Hver eneste krone tapt på et produkt, er nok en krise for et hvert firma, uansett hvor mye de går i overskudd på primærproduktene sine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
har noen sett romper stomper, hva syns dere om den?
En feiende flott film. Jeg er fristet til å si bedre enn American History X, men da kommer vel hylekoret kan jeg tenke meg.

Slike hylekor pleier som regel å komme fra småtrangsynte filmanalytikere som på visse punkter skal ha en fasit på hva som er en bra film. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...