Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat stekt pizza, skjært opp og var på vei til rommet for å spise. Og tror du ikke hele jævla pizzapappen brakk? Noe som selvfølgelig førte til at hele pizzan ramla på gulvetog ble uspiselig. Så i steden for å spise pizza, har jeg må tørka pizzafyll ut av teppet i gangen. Helvetes drit. Nå går jeg i gata og ser om det er noe som frister der i steden.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Er dette bra specs for 2500 kr?

Hovedkort: Abit AB9 Quad GT

Prosessor: Intel Core 2 Duo 6600 2.45 GHz

Minne: 8 GB DDR2 800 mhz, latency 4-4-4-12

Lydkort: Realtec HD audio

Harddisker: 4 stk 80 GB harddisker i Raid 10.

Kabinett: Antec Performance P180

DVD-brenner: NEC DVD RW 4551A

Skjermkort: NVidia GeForce 7600 GT med 256 MB Ram

Skjerm: EIZO Flexscan S1921 (Slimedge) Farge sort.

Lenke til kommentar
Akkurat stekt pizza, skjært opp og var på vei til rommet for å spise. Og tror du ikke hele jævla pizzapappen brakk? Noe som selvfølgelig førte til at hele pizzan ramla på gulvetog ble uspiselig. Så i steden for å spise pizza, har jeg må tørka pizzafyll ut av teppet i gangen. Helvetes drit. Nå går jeg i gata og ser om det er noe som frister der i steden.

Føler med deg :cry:

Been there, done that.

Lenke til kommentar

Føler med deg :cry:

Been there, done that.

Skipergata?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nei, på tide å stå skikkelig opp, dusjet og få noe frokost i meg.

Er du gutt eller jente? Det har jeg alltid lurt på;)

Jeg er gutt, for jenter eksisterer ikke på internett ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...