Eirik Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Bra det står "dø|Nu rett ved hodet ditt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nå kan du lure! Nei, militæret var her da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jo, det er det;) Visste det var noe kjent på det bildet.. Noe som minner meg om at det er på tide å ta seg en tur til Bodø igjen, har så mye slekt der oppe at det er fælt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nei, nå må jeg legge meg. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Muligens, og angående det! Har en kompis, har ikke et tall på hvor mange xbox kontrollere han kar knust, ting i romme som har blitt ødealgt, pc-skjermer og you name it! Sounds like me, 2 xboxer, 2 laptoper, 8 kontroller, 1 tv, mange spill, sofa og en hylle. Det meste har skjedd på fylla. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Dagens plan: Rydde rommet mitt Handle litt bla. en rød rose til kjæreste Ta bussen til Mjøndalen Gi rosen til kjæresten Dra på restaurant i Drammen Så drar vi begge hjem til meg om kvelden Endret 29. august 2009 av samebror Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hah. Der skrev jeg plutselig 728 ord i en enkelt forumpost om bryner og slipesteiner. Jeg har seriøse fritidsproblemer. Give link Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 God morgen alle sammen! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) gomorn sitter her i dyna ennå og browzzer Update: Ush... nøs mens jeg satt her. Tips: jeg er forkjølet. Endret 29. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Idag blir det nerding av det nye batman spillet som jeg kjøpte igår! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Noen som vet hvilket våpen jeg holder her? Husker ikke hva det het. Dude, du har fingeren på avtrekkeren! Fy-fy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 God morgen alle forumtroll! Hvordan står det til i dag? Her skinner sola og Hengende Lem og meg forbereder oss på å tråle skateparken. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 God morgen alle forumtroll! Hvordan står det til i dag? Her skinner sola og Hengende Lem og meg forbereder oss på å tråle skateparken. Litt klein og skjelven. Håper det går over fort, for jeg skal ut i kveld óg. Wuhu for bygdefest, liksom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det der er jo AG3en med ekstra utstyr på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Bazukh: Det er jo enda tidlig. Bare ikke reparer så går det greit. x) Endret 29. august 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg er trøtt, sola skinner, og jeg er gira på å skate nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Bazukh:Det er jo enda tidlig. Bare ikke reparer så går det greit. x) Jada. Blir nok bedre når jeg får i meg noe mat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 ___________________░▒▓▓▓▓▒░________________________________________________ ________________░▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▒░_____________________________________________ ______________▒▓▓▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓____________________________________________ _____________▓▓▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░____________________________░▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒_________ ____________▒▓▒▒▓▓▓░░░░░░░░▒▓▒▒▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓_____▒▓▓▓▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒_______ ____________▓▓▒▒▓▓░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓______ ____________▓▓▒▒▓▓░░░▒▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓░░░░░░░░▒▓▒_____ ____________▒▓▒▒▒▓▓▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒░░░░░░░▓▒_____ _____________▓▓▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓░░░░░▒▓______ ______________▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░░▒▓░______ ______________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓________ _____________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒_________ ____________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_________ ____________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░________ ___________▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓▒________ ___________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓________ __________▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓________ __________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓░_______ _________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░▒▒▒░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓░_______ _________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░_______ ________▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▒░░░░░▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_______ _______▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▒░░░░░░░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_______ _____░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒░░░░░░░░░▒▓▓▒░░░░░░░░▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░______ ____░▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓▓▒▒░░░▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓______ ___▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▓▓░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_____ ___░░░▒▓▓▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓░░░░░░░░▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓____ ______▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▓▓░░░░░░░▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▓▓________ _____░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▒░░░░▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▓▓▒▓▓░________ ______░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▒▓▓▓▓▓▓░_______ ______▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_____ ____░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓____ ___░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░__ ___▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_ __▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓░ _░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓__▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓ _▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓_____▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓ ░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓___░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░ ▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒__▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_ ▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓__▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒___ ▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒__▒▓▓▓▓▒▒▒▒▓▓▒░____ _▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓____▒▓▓▓▓▓▓▒░_______ _░▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░____________________ __░▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░_____________________ ____▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░______________________ ______▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_______________________ ______░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒________________________ ______░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_________________________ ______░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░__________________________ _______▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓___________________________ _______▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░__________________________ _______▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓__________________________ _______▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒____▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓__________________________ _______▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒______▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_________________________ ______░▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_________________________ ______▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓░___________▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓_________________________ ______▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒______________░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒________________________ _____▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_________________░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓________________________ _____▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_____________________▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓________________________ _____▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓______________________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒________________________ ____░▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓______________________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_________________________ ____░▓▒▒▒▒▒▒▒▓░_____________________▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_________________________ ____░▓▒▒▒▒▒▒▓▓_____________________▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒__________________________ ____░▓▒▒▒▒▒▒▓░____________________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒___________________________ ____░▓▒▒▒▒▒▓▓_____________________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░____________________________ _____▓▓▓▓▓▓▒▓_____________________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒____________________________ _____░▒_▒_▒_▒____________________░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒░________________________ __________________________________▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒______________________ ___________________________________░▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░___________________ ______________________________________░▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_________________ _________________________________________▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▓▓▒________________ __________________________________________▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▓▓▓░_______________ __________________________________________░▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▓▒▒_______________ ___________________________________________░▓▓▓▒▓▓▒░░░▓░_▒▓▒_______________ _____________________________________________▒▓▓▓▒____▓▓░▓▒________________ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg