j-- Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Omg, lol!Gz Mikkel x) Omglol.bmp Kom igjen, du kan klare en .jpg... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Mikkel89 fikk sine sekunders berømelse da:p Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg bor på samme hotell som Veronica Maggio! Og Timbuktu, jeg fløy oppover med de faktisk, de satt rundt meg, men de er care fordi jeg syns de er overhypa Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det er vel ikke riktig music som står der? O.oNei. Får vel slette den og EDIT'e den. Glad jeg ikke slettet prosjektfilen. Da var spillkanalen min på Youtube åpnet. [YOUTUBE FTW] Desverre blir ikke jeg og bruke den enda! Ehmm...hvorfor? Ikke at jeg forventer det at all, men jeg vil ha en grunn. Tipper det er en ganske åpenbar grunn. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 1. Den eneste grunnen du får er at! Du har neste ingen videoer, er mange andre spillkanaler osv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 du som kasta tenker jeg! men de måtte la blodet være der ja etter de tok på plaster Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Han kommer til oss til uka Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Var heller en av de som riste oppgitt på hodet når det skjedde. Har faktisk oppretten er tråd på oppslagstavla om det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vygrid kommer til oss på Tirsdag Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg bor på samme hotell som Veronica Maggio! Og Timbuktu, jeg fløy oppover med de faktisk, de satt rundt meg, men de er care fordi jeg syns de er overhypa I morgen under frokosten, så bare river du av deg klærene og hopper opp på spisebordet. Så synger du for fulle lunger "för hvis en lørda at man kæller mej for diskotjei!" elns. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 1. Den eneste grunnen du får er at! Du har neste ingen videoer, er mange andre spillkanaler osv.Just like i trodde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er dumt å angripe folk på den måten, uansett budskap. Det er tross alt et fritt land og man må få lov til å ha den troen man selv velger. Angrep på folk, uansett tros- og politisk retning er patetisk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er dumt å angripe folk på den måten, uansett budskap. Det er tross alt et fritt land og man må få lov til å ha den troen man selv velger. Angrep på folk, uansett tros- og politisk retning er patetisk. +1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jepp. Jeg håper folka som skal på skoledebatten i Drammen klarer å oppføre seg, hvis ikke så får ikke vi noen skoledebatt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja. At folk oppfører seg slik bidrar kun til å ødelegge skolens rykte. Selv om 99% av elevene på skolen min ikke hadde gjort noe slikt, så riskiker man nå at ryktet blir ødelagt på grunn av en tulling som ikke helt har skjønt at vi har yttringsfrihet i Norge. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Enig. Var totalt idiotisk og kaste ting på han fyren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg