Snorre Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Og er du sosialist i tillegg blir du nasjonasosialist, wøhøhøhøhø... Eller ikke. Fin poster: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg pleier å se på meg selv som en liberal nasjonalistisk hobby-kommunist med tidvise ekstremt nasjonalromantiske tendenser. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fredrik: Hvis du er veldig god å stå på ski! Skarstad: det kommer. Det kommer.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tror det kanskje var mer det faktum at han ble olympisk mester i X-Games. Trodde ikke X-Games hadde noe med OL å gjøre, er vel bare en funky konkurranse i Aspen eller.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei. Jeg eh...ville bare si at eh. *grabs* Er det bare jeg som får fokuset mitt litt ødelagt av avataren til Skarstad? Scarlett Johansson er bare litt for pen å se på. :\Ja, hun er faen så pen den dama. Er mange dritkjekke menn der ute. En er da ikke BLIND!Er mange pene mannfolk ja. Man er ikke ordentlig mann før man innrømmer at det er pene mannfolk der ute Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jepp, men x-games har like mange seere som OL. Dessuten er sportene der faktisk morsomt å se på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Smurfen tar kveld. Natt, natt *poff* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Eplefe/Epledrage/Eplepirat tar og kvelden (Nei, Rasch, ikke EpleOrk). Sov godt, tøøøser Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pokker så tidlig folk legger seg da. Hva skal jeg gjøre iløpet av natta da? Sitte her å prate med meg selv? =( Faens dritvær ute. Jeg tror hele tida det er noen som er ute å går i gangene men det er bare vinden som rusker tak og jeg fyker opp i gangene som en annen jojo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Faens dritvær ute. Jeg tror hele tida det er noen som er ute å går i gangene men det er bare vinden som rusker tak og jeg fyker opp i gangene som en annen jojo Sett opp sånn billig trådløs kamera i gangen og koble til PC-en. Får det ofte fra et par hundre kroner på qxl og lignende sider Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Funker dårlig å bare låse døra når han er nattevakt på en sjukehjemsak Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det hadde nok sikker vært en god løsning egentlig å ha slike kameraer der så man så når noen beveget seg ut på gangene ja, dog datatilsynet hadde sikkert kommet på besøk og krevd mitt hodet ^_^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har sovet et par timer på ettermiddagen i dag, og finnes ikke trøtt. Såååehh.. [ ] Finne frem Final Fantasy XII (det man vil gjøre) [ ] Putte seg selv under dyna og sove (det man burde gjøre) Dere bestemmer Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Å, for en snedig IRC-bot. "And then I had an idea — what if you were only allowed to say sentences that had never been said before, ever? A bot with access to the full channel logs could kick you out when you repeated something that had already been said. There would be no “all your base are belong to us”, no “lol”, no “asl”, no “there are no girls on the internet”. No “I know rite”, no “hi everyone”, no “morning sucks.” Just thoughtful, full sentences." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har dere noe trua på blåbærsyltetøy og nugatti? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Egentlig ikke, men for all del, bare prøv! Og husk å rapportere her hvordan det var ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg