Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg river av meg huet snart. Prøver å slette en fil fordi jeg ikke kommer inn i mappen en gang. Dette går jo så klart ikke siden filen er skrivebeskyttet, men det store problemet er at det virker som filen er kodet til å automatisk skrivebeskytte seg selv hver gang man tar av skrivebeskyttelsen.

Lenke til kommentar
Yay!

Først får jeg sove 1 time, så ringer søstersen og er på fylla og vil prate.

Så sover jeg 2 timer til og så våkner jeg av en sær drøm om facebook og knuste tenner.

Nå er jeg søvnløs. Hadde håpt å få sove til 6 i alle fall, men neida.

Er jammen ikke ofte jeg har mareritt, men når det først kommer, da er det alltid tenna som blir knust :cry:

Tror jeg river av meg huet snart. Prøver å slette en fil fordi jeg ikke kommer inn i mappen en gang. Dette går jo så klart ikke siden filen er skrivebeskyttet, men det store problemet er at det virker som filen er kodet til å automatisk skrivebeskytte seg selv hver gang man tar av skrivebeskyttelsen.

rm -rf sti/til/fil .. men du kjører vel ikke linux (:

Lenke til kommentar

Føler nerd-rage på vei til å bryte ut her :p

Bruker for øyeblikket en skole-pc, og det viser seg at de har satt en skrivebeskyttelse på hele Program files mappen (sikkert med tanke på adobe programmer). PRoblemet er derimot at WoW bestemte seg for å automatisk bruke dette veldig bra egnede stedet til å patche seg selv.

På grunn av et uhell under første installering ble pcen skrudd av og jeg måtte starte patchinga på nytt. Problemet er at WoW ikke greier å lage en ny mappe for dette fordi den allerede finnes, og den er helt låst og kan ikke erstattes eller slettes.

Utrolig hvor det hjelper å whine, men ellers da? :wee:

Lenke til kommentar
Føler nerd-rage på vei til å bryte ut her :p

Bruker for øyeblikket en skole-pc, og det viser seg at de har satt en skrivebeskyttelse på hele Program files mappen (sikkert med tanke på adobe programmer). PRoblemet er derimot at WoW bestemte seg for å automatisk bruke dette veldig bra egnede stedet til å patche seg selv.

På grunn av et uhell under første installering ble pcen skrudd av og jeg måtte starte patchinga på nytt. Problemet er at WoW ikke greier å lage en ny mappe for dette fordi den allerede finnes, og den er helt låst og kan ikke erstattes eller slettes.

Utrolig hvor det hjelper å whine, men ellers da? :wee:

Kopier Wow-mappen ut av det området. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...