Sameboe Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Da var jeg klar for tur til Manchester i slutten av September, blir knall ^^, Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Snakk om å bruke krefter. ^^ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Men nei. Jeg gikk ikke å la meg... Dvs. Tok med pc i senga. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nesj. Måtte vinne en auksjon på QXL først Men nå er det natt. Snakkes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Yay! Først får jeg sove 1 time, så ringer søstersen og er på fylla og vil prate. Så sover jeg 2 timer til og så våkner jeg av en sær drøm om facebook og knuste tenner. Nå er jeg søvnløs. Hadde håpt å få sove til 6 i alle fall, men neida. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tror jeg river av meg huet snart. Prøver å slette en fil fordi jeg ikke kommer inn i mappen en gang. Dette går jo så klart ikke siden filen er skrivebeskyttet, men det store problemet er at det virker som filen er kodet til å automatisk skrivebeskytte seg selv hver gang man tar av skrivebeskyttelsen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kjenner til den. Spesielt når det kommer til .AVI-filer. Prøvd å logge på i sikkermodus og slette den? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Yay!Først får jeg sove 1 time, så ringer søstersen og er på fylla og vil prate. Så sover jeg 2 timer til og så våkner jeg av en sær drøm om facebook og knuste tenner. Nå er jeg søvnløs. Hadde håpt å få sove til 6 i alle fall, men neida. Er jammen ikke ofte jeg har mareritt, men når det først kommer, da er det alltid tenna som blir knust Tror jeg river av meg huet snart. Prøver å slette en fil fordi jeg ikke kommer inn i mappen en gang. Dette går jo så klart ikke siden filen er skrivebeskyttet, men det store problemet er at det virker som filen er kodet til å automatisk skrivebeskytte seg selv hver gang man tar av skrivebeskyttelsen. rm -rf sti/til/fil .. men du kjører vel ikke linux (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har ca aldri mareritt jeg heller, bare når jeg binger is etter klokka elleve, men de er et helvete å ha. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Føler nerd-rage på vei til å bryte ut her Bruker for øyeblikket en skole-pc, og det viser seg at de har satt en skrivebeskyttelse på hele Program files mappen (sikkert med tanke på adobe programmer). PRoblemet er derimot at WoW bestemte seg for å automatisk bruke dette veldig bra egnede stedet til å patche seg selv. På grunn av et uhell under første installering ble pcen skrudd av og jeg måtte starte patchinga på nytt. Problemet er at WoW ikke greier å lage en ny mappe for dette fordi den allerede finnes, og den er helt låst og kan ikke erstattes eller slettes. Utrolig hvor det hjelper å whine, men ellers da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ellers er jeg søvnløs og rager litt over at jeg ikke finner kabelen til telefonen så jeg er nødt til å bruke BT. Tar timesvis å overføre musikk : < Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hah. Der skrev jeg plutselig 728 ord i en enkelt forumpost om bryner og slipesteiner. Jeg har seriøse fritidsproblemer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Føler nerd-rage på vei til å bryte ut her Bruker for øyeblikket en skole-pc, og det viser seg at de har satt en skrivebeskyttelse på hele Program files mappen (sikkert med tanke på adobe programmer). PRoblemet er derimot at WoW bestemte seg for å automatisk bruke dette veldig bra egnede stedet til å patche seg selv. På grunn av et uhell under første installering ble pcen skrudd av og jeg måtte starte patchinga på nytt. Problemet er at WoW ikke greier å lage en ny mappe for dette fordi den allerede finnes, og den er helt låst og kan ikke erstattes eller slettes. Utrolig hvor det hjelper å whine, men ellers da? Kopier Wow-mappen ut av det området. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 God morgen godtfolk! Har alle sovet godt i natt? (Med unntak av Smurf, som tydeligvis ikke har gjort det) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Litt lite, men alltid godt. Har vannseng, så da blir søvnen alltid perfekt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Joda har sovet godt, enn du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg