Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg står opp et sted mellom 05:30 og 06:00, og normalt sett legger jeg meg rundt midnatt.

Men i det siste har det blitt så mye overtid at jeg har mye søvn å ta igjen..

Lenke til kommentar
Heihei!

Er det noen av dere som vet om jeg kan andmelde en person hvis personen utgir seg for å være en annen ved å bruke et bilde av en annen person som profilbilde?

Om spørsmålet ditt ikke var hypotetisk: Fin lærepenge for deg. Vær glad du fortsatt (forhåpentligvis) er jumfru i analen :)

... å herregud så lang tid det tar å oppdatere databasen til musikkbiblioteket mitt. Snakker om 260gb i flac.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Heihei!

Er det noen av dere som vet om jeg kan andmelde en person hvis personen utgir seg for å være en annen ved å bruke et bilde av en annen person som profilbilde?

Det vet jeg ikke, men du kan jo true vedkommende med det.

Det er det jeg gjør, så blir de 13-14 år gamle kidsa redde og angrer, samt at jeg stort sett får de banna fra stedene de henger på på nettet og utgir seg for å være meg :p

Lenke til kommentar
Heihei!

Om spørsmålet ditt ikke var hypotetisk: Fin lærepenge for deg. Vær glad du fortsatt (forhåpentligvis) er jumfru i analen :)

uhm...come again?

@Nopros: Personen utgir seg for å være min søster.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...