Bytex Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Frakta blir regnet inn når du sjekker ut ja. Da får du samla pris med frakt og moms når du har fylt inn hvor du bor. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Frakta blir regnet inn når du sjekker ut ja. Da får du samla pris med frakt og moms når du har fylt inn hvor du bor. Ok, men jeg har ike gjort noe betinget da, jeg kan angre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hva er forskjellen på Micro SD og Micro SDHC? Og en lite neewbie spørsmål om Amazon, Hvordan finner man ut hva man skal betale i frakt? ser du det etter du har proceed to checkout? Ta deg et par Paracet sov en times tid. http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital_card http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital_card#Speeds GOOGLE. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hvet ikke hvordan man googler jeg. Så micro SDHC er samme som micro SD bare raskere, vil den funke i en telefon som bare "aksepterer" Micro SD? Endret 27. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Nei. SDHC, HC står for High Capacity og de fungerer ikke automagisk om hverandre. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Ok, takk Adrian og b-real Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg vil ha nytt speilrefleks. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg vil ha nytt speilrefleks. Værsegod du fikk fire Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hmm, nesten så jeg vurderer å legge meg. Begynner å bli trøtt Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hva er det med folket som legger seg så tidlig da? Når må dere opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg står opp et sted mellom 05:30 og 06:00, og normalt sett legger jeg meg rundt midnatt. Men i det siste har det blitt så mye overtid at jeg har mye søvn å ta igjen.. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Ahh, selv må jeg opp i 6:30-tiden mens jeg legger meg rundt 3. Ødelegger meg fullstendig^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Må opp rundt 06.30 legger meg for å sove ca 00.00 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg burde legge meg siden jeg skal opp halv sju, og jeg er ikke vant med å stå opp før 8, men siden jeg sov til tre i dag, tviler jeg på at det går =/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Heihei! Er det noen av dere som vet om jeg kan andmelde en person hvis personen utgir seg for å være en annen ved å bruke et bilde av en annen person som profilbilde? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Heihei! Er det noen av dere som vet om jeg kan andmelde en person hvis personen utgir seg for å være en annen ved å bruke et bilde av en annen person som profilbilde? Hvis det ikke er deg han har bilde av så neii, tror jeg.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Heihei! Er det noen av dere som vet om jeg kan andmelde en person hvis personen utgir seg for å være en annen ved å bruke et bilde av en annen person som profilbilde? Om spørsmålet ditt ikke var hypotetisk: Fin lærepenge for deg. Vær glad du fortsatt (forhåpentligvis) er jumfru i analen ... å herregud så lang tid det tar å oppdatere databasen til musikkbiblioteket mitt. Snakker om 260gb i flac. Endret 27. august 2009 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Heihei! Er det noen av dere som vet om jeg kan andmelde en person hvis personen utgir seg for å være en annen ved å bruke et bilde av en annen person som profilbilde? Det vet jeg ikke, men du kan jo true vedkommende med det. Det er det jeg gjør, så blir de 13-14 år gamle kidsa redde og angrer, samt at jeg stort sett får de banna fra stedene de henger på på nettet og utgir seg for å være meg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Heihei! Er det noen av dere som vet om jeg kan andmelde en person hvis personen utgir seg for å være en annen ved å bruke et bilde av en annen person som profilbilde? Om spørsmålet ditt ikke var hypotetisk: Fin lærepenge for deg. Vær glad du fortsatt (forhåpentligvis) er jumfru i analen uhm...come again? @Nopros: Personen utgir seg for å være min søster. Endret 27. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Da har hun en sak. Apropo det, jeg startet et advokat firma nå nettopp *hint* Endret 27. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg