Datasmurf Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 God dag alle sammen! Hvordan har dagen vært hittil? Bortsett fra at jeg forsov meg tre timer og gikk glipp av skoledagen, har dagen vært knall! Masse folk som har raga og whina om at jeg la ut gamle festbilder fra 2003 Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ja, vet det var ganske random. Det var egentlig ikke det, og du høres ut som en førsteklasses tosk når du beskriver deg selv som "random". Slutt med det. Ok sjef. Og jo, det var veldig tilfeldig. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Angående Komplett.no's "hjem på kvelden" levering.. Kan jeg risikere at den er her før klokka 16.00? Noen som vet? ^^, Endret 27. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg hater virkelig at all post som ankommer Bodø kjøres ut til Fauske for registrering (1 time unna) Alt tar 1 dag ekstra. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Never mind det jeg skrev om frakt fra komplett. Fikk svar av hjulgutten ( ) på msn, og nå er TV'en bestilt Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Faen. Hodepine. Det er noe med inneklimaet og søvnkvaliteten på hybelen som ikke er helt som det skal være. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Da var spillkanalen min på Youtube åpnet. Se filmen hos Youtube Desverre blir ikke jeg og bruke den enda! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) DATENIGHT! Endret 27. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Faen. Hodepine. Det er noe med inneklimaet og søvnkvaliteten på hybelen som ikke er helt som det skal være. Vinduet skal da alltid henge på vidt gap på en hybel. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Du sitter vell sikkert helt trykt oppi data skjermen også Når jeg gamer wow myser jeg på meg hodepine... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Når jeg gamer wow myser jeg på meg hodepine... Da gjør du det feil. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dataskjermen har ingenting med hodepinen å gjøre, siden hodepinen startet omtrent idet jeg stod opp og ble verre utover dagen - og det tok tid før jeg giddet å dra fram dataen. Luften skal jo være brukbar, ventilasjonsanlegg osv. Tror det er noe ugreie greier i treverket rundt vinduene, og trepersiennene. Ser ut som noe sopp eller noe. Kjøleskapet er heller ikke helt gunstig, det er av den gode gammeldagse sorten som bråker mye. Det står ca. 50cm unna fotenden på sengen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Når jeg gamer wow myser jeg på meg hodepine... Da gjør du det feil. Selvfølgelig gjør han det. Han spiller jo Wow *BADUMTISH!* Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 NÅR jeg spilte WoW :D Eller hvis du har ganske stor skjerm og sitter helt oppi den nesten, nærme altså. = ør i hue. Men care på dårligluft, ta en overdose med paracet så er alt bra igjen Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Når jeg SPILTE WoW :DEller hvis du har ganske stor skjerm og sitter helt oppi den nesten, nærme altså. = ør i hue. Men care på dårligluft, ta en overdose med paracet så er alt bra igjen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har ungdomskolen invadert her eller? Selvfølgelig ikke... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå er det VGS for alle penga Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Angående hodepine: Er det ikke slik at du får hodepine når det er for mye karbondioksid i rommet? Derfor det skal hjelpe å gå ut en tur. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Faen. Hodepine. Det er noe med inneklimaet og søvnkvaliteten på hybelen som ikke er helt som det skal være. Får si som min bestefar: "det er jo et godt tegn, betyr jo at det er noe der inne" =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Skaff deg et par bordvifter og ha vinduet åpent mens de går. Få sirkulert lufta i rommet. Enda bedre, en takvifte. De er veldig mye mere stillegående og hjelper utrolig mye. Og ikke minst, STØVSUG gulvet. Gjerne en gang i uka. Støv og mugg og slikt skal man ikke tulle med. Få inn dagslys i rommet så du ser hvor grisete det evt ser ut der, og fjern alt. Endret 27. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva er forskjellen på Micro SD og Micro SDHC? Og en lite neewbie spørsmål om Amazon, Hvordan finner man ut hva man skal betale i frakt? ser du det etter du har proceed to checkout? Ta deg et par Paracet sov en times tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg