Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 hmm... lurer på om jeg skal ta med meg dyne og pute på jobb i morgen så kan jeg sove hele dagen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Måtte deres server ta fyr og deres backuper fordunste. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Se hva som dukket opp! det funket likevel! All fear the dremel! all our base are belong to Slimda? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Måtte deres server ta fyr og deres backuper fordunste. Sitter sikkert 50 cm unna den nermeste serveren så jeg ville nok merket om en av de tok fyr. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det hadde jeg nok ikke klart om jeg var deg, Dovito Her har vi et eget serverrom i kjelleren Kontoret vårt er elskbart også. Er et stort åpent rom med 1 plass i hvert hjørne, et eget kontor til sjefen, en gang, et stort rom med et bord og stoler (her spiser vi), og der er det stor plass til å arbeide også (pulter rundt hele rommet), og 2 lager Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Høres ut som dere har det "litt" større en oss, jeg sitter på et lite rom heg har vi 4 servere 2 rack. 2 pulter 1 arbeidsbord 1 pult til meg og en til boss. så har vi en et par små rom som vi bruker til lager. og et ganske stort arbeidsrom som vi setter opp laptopper og dritt det er MYE susing her! skal finne meg et headsett som jeg kan ha musikk på. Endret 27. august 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vel, Torger. Der spiser dere. Jeg liker å spise på plassen min ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 jammen du er sær da. jeg spiser på rommet hvor jeg bor Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lol, jeg er dritsær O_o Helt uforståelig for alle ^^ Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei! Hva driver alle med ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg spiser i lunsj-rommet til jobben, hvor jeg kan fråtse i hvilken slags mat jeg vil (kokt laks? karbonader? brødskiver? Meloner?) til bare en tier dagen. Høhø Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 *kjenne en varm og god følelse spre seg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lol, jeg er dritsær O_o Helt uforståelig for alle ^^ Du er forståelig for meg, du er skogstrollet. <3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Note til meg selv: Skru av alle torrentene mine i morgen før jeg går på jobb. sitter på samme nettet atm som jeg bruker til å laste ned på går sakte!!!!!!! ( vi har 3 nett adm og elev som er styrt av fylket og internat som jeg sitter på atm som er suck ass) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sorry for at jeg raga tidligere idag! Er jo ikke mobbing, men jeg fant det støtende siden jeg er en lat Usunn jævel! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er ikke lenge til jeg heller får 1000 innlegg.Btw, tror jeg har bestemt for at første videoen skal være traileren til filmen ''Gamer''. Eller? Bump! Ha! Tusen innlegg? Det er da ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sorry for at jeg raga tidligere idag! Er jo ikke mobbing, men jeg fant det støtende siden jeg er en lat Usunn jævel! Slapp av, det blir nok en grei IKT-lærling ut av deg og Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sorry for at jeg raga tidligere idag! Er jo ikke mobbing, men jeg fant det støtende siden jeg er en lat Usunn jævel! Slapp av, det blir nok en grei IKT-lærling ut av deg og men om du er en lat usunn jævel burde du ikke reagert på det, men sagt deg enig x) Hihi ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 GÅ OG HA GYM SLAPPE SATAN! ( neida vi bare tullet med deg, men jeg mener fortsatt at alle skal a gym) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg