Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg tror begge kan brukes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har hørt at hårvoks hjelper mot hårsårhet.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Så jeg overreagerer og det er underholdning? Så dere støtter mobbing. Hyggelig og vite. Droppa du norsktimen og? Så nå mobber du meg pga en skrivefeil? Internettmobbing er faktisk en alvorlig ting! Dette kan ikke kategoriseres som mobbing forresten. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 /Le hysterisk Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har hørt at hårvoks hjelper mot hårsårhet.. Eid xD Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Lekes det hund og hare i norsk gymtimer den dag i dag? Hund og Hare? Den har jeg faktisk ikke hørt om før. Hva går det ut på? Lignende Stiv Heks? Man ruller ut alt man har av tjukkaser, matter, bukker og rokkeringer rundt omkring på gulvet i gymsalen slik at man kan løpe og hoppe mellom dem. Så velger man ut først en som skal være hund som skal ta harene, hvis det blir for vanskelig tar man heller ut to hunder. Hunden/ene må ta alle harene for å vinne. Reglement: Hvis en hund tråkker på gulvet er alle harene fri igjen. Hvis en hund offrer livet sitt på noen som helst måte for å få tak i en hare, sendes vedkommende tildlig i garderoben. Gymlærer har siste ord i alle konflikter mellom partene. Ha det gøy. Endret 27. august 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Driter jeg i. Jeg synes det er mobbing! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Quakecry: Denne kan hjelpe litt på humøret ditt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Quakecry: Denne kan hjelpe litt på humøret ditt Er ikke deppa, litt kanskje. Men mest sur! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Driter jeg i. Jeg synes det er mobbing! Om du kaller det her mobbing, må jeg nesten si at du aldri har blitt mobbet i virkeligheten. Dette er ikke i nærheten av ekte mobbing. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Korrekt. Jeg ble brutalt mobbet fra barneskole og frem til 10.klasse. De sluttet da jeg tok igjen. To av mobberne var såpass dumme at de mobbet meg da de møtte meg alene uten gjengen sin. ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) "Hevnen er søt" i etterkant, kan jeg bare si Ghraag. *edit* Gjelder forsåvidt meg óg. Endret 27. august 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Wihuuu jeg har fått Macbook! Awesome, indeed it is. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jepp, de sa ikke så mye etter det. Alle lot meg være i fred. For en gangs skyld x) Jeg syntes allikevel at måten jeg fikk respekt på var usmakelig. Vold løser egentlig ingenting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Nikki Sixx (Mötley Crüe) var også mobbeoffer og ble banka av en fast gjeng. Han klikka tilslutt, fylte matboksen sin med steiner, og svingte løs på en av mobberne til det bare var kjøttkake igjen av ansiktet. Da stoppet de helt, men alle de andre elevene holdt seg også unna "han gærningen". Så han fikk ikke flere venner fordet. I tillegg ble han konstant utfordret til slåsskamper av andre bøller. Endret 27. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg er tilbake:D savnet meg? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg er tilbake:D savnet meg? Hvem er du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Heisann hoppsann fallerallera, de fløy omkring mellom træææærne. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg er meg! (jeg var Guttersnipe en periode, men nå er det endelig over:D ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg