kanin333 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Gir han bank. Ehh?? sånn foresten er det ikke jenter som pleier å være grettene og gutter som liksom er den stabile? Hvis begge har litt sånn humørsvigninger da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Gir han bank. Ehh?? sånn foresten er det ikke jenter som pleier å være grettene og gutter som liksom er den stabile? Gjør noe godt for menneskeheten og heng deg selv. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Du gir han litt bank, så får du ut din agresjon. og han skjønner at han skal være grei. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Gir han bank. Ehh?? sånn foresten er det ikke jenter som pleier å være grettene og gutter som liksom er den stabile? Gjør noe godt for menneskeheten og heng deg selv. Du gir han litt bank, så får du ut din agresjon. og han skjønner at han skal være grei. Tror ikke det fungerer så veldig bra.. Får ikke truffet han før i morgen uansett, for han skal jobbe i dag. Han er bare alltid så gretten på msn. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Du får bare snakke med noen andre og vente til du treffer han i morgen da. hvis ikke kan du hilse fra meg og si at han skal ta seg en sjokolade og bli grei. det var ikke hyggelig sakt! av Quakecry Endret 27. august 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Du får bare snakke med noen andre og vente til du treffer han i morgen da. hvis ikke kan du hilse fra meg og si at han skal ta seg en sjokolade og bli grei. det var ikke hyggelig sakt! av Quakecry Akkurat som du er spesiellt hyggelig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Ja det er jeg. jeg mener bare at det er feil av ungdom som sitter på ræva fra de kommer hjem fra skolen til de legger seg og skulke gym. aktivitets nivået på ungdommer idag er så lite av vi burde skamme oss. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Du får bare snakke med noen andre og vente til du treffer han i morgen da. hvis ikke kan du hilse fra meg og si at han skal ta seg en sjokolade og bli grei. det var ikke hyggelig sakt! av Quakecry Får gjøre det. Han pleier ikke være gretten når vi treffes, men er ikke ofte han tar initiativ til å møtes.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Du får bare snakke med noen andre og vente til du treffer han i morgen da. hvis ikke kan du hilse fra meg og si at han skal ta seg en sjokolade og bli grei. det var ikke hyggelig sakt! av Quakecry Akkurat som du er spesiellt hyggelig. Og til opplysning kalles det du sitter på internett. Ikke ta alt så alvorlig. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hva gjør man med en gretten kjæreste? BJ Gjør noe godt for menneskeheten og heng deg selv. Gjør noe godt for DNFK, ikke skipp gymtimen! Om du vil gjøre noe godt for menneskeheten selv, kan du jo alltids leke litt i trafikken Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Ja det er jeg. jeg mener bare at det er feil av ungdom som sitter på ræva fra de kommer hjem fra skolen til de legger seg og skulke gym. aktivitets nivået på ungdommer idag er så lite av vi burde skamme oss. Og jeg mener at du er en idioti klikker jo. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) haha, jeg ler. Endret 27. august 2009 av Dovito Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hva gjør man med en gretten kjæreste? BJ BJ? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Lol, jeg må le.... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Ja det er jeg. jeg mener bare at det er feil av ungdom som sitter på ræva fra de kommer hjem fra skolen til de legger seg og skulke gym. aktivitets nivået på ungdommer idag er så lite av vi burde skamme oss. Og jeg mener at du er en idioti klikker jo. Såså, vi er i forumkafeen nå, alle skal være hyggelige mot hverandre. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hva gjør man med en gretten kjæreste? BJ BJ? Blowjob Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 haha, jeg ler. Moren din burde skjemmes. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 BJ Jeg har da ikke gjort annet en å si hva jeg mener, har ikke kommet med noe som er støtende for noen jeg har ikke vært sur eller noen ting. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Rawr <3 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Blowjob Hm... haha, jeg ler. Moren din burde skjemmes. Jeg som trodde kjæresten min var gretten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg