StudioARE Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Så... man behøver ikke kunne alt om Office på rams? :!: Det bilde sier jo ossen jeg går frem hvis (ikke akkurat ofte) jeg står fast Endret 27. august 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mye av trikset er å late som man kan det, ha litt flaks med seg, og si det var kjempelett å fikse. Plutselig er folk overbevist om at en er et geni, og har magiske evner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 :!: Det bilde sier jo ossen jeg går frem hvis (ikke akkurat ofte) jeg står fast Og dermed begynner "vanlige" folk å kalle deg for "ekspert" når du mystisk klarer å fikse sånt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 God dagen Hvordan har folket det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sulten river i magesekken og humøret vakler på stupet. Heldigvis er det lunsj om 10 minutter. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har ikke med gymtøy, vi skal gå en plass og spille rugby. Men det gidder ikke jeg! Så her er jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Giddaløse elever. Dvaske og slappe og gjør ikke leksene sine. Uff, var bedre i gamle dager, ja! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mye av trikset er å late som man kan det, ha litt flaks med seg, og si det var kjempelett å fikse. Plutselig er folk overbevist om at en er et geni, og har magiske evner. Det er noe du ikke skal si i vårt yrke Mr. Tøs ^^ Det vil få "kunden" til å føle seg dum O_O Og da blir det refs fra sjefen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mye av trikset er å late som man kan det, ha litt flaks med seg, og si det var kjempelett å fikse. Plutselig er folk overbevist om at en er et geni, og har magiske evner. Det er noe du ikke skal si i vårt yrke Mr. Tøs ^^ Det vil få "kunden" til å føle seg dum O_O Og da blir det refs fra sjefen. Jeg sa til noen som jobber her at "det er en grunn til at jeg jobber her, og du jobber der". Men så er jo hun en ganske rappkjefta dame, så hun bare lo. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Giddaløse elever. Dvaske og slappe og gjør ikke leksene sine. Uff, var bedre i gamle dager, ja! Hva du mener om det driter vell jeg i! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mye av trikset er å late som man kan det, ha litt flaks med seg, og si det var kjempelett å fikse. Plutselig er folk overbevist om at en er et geni, og har magiske evner. Det er noe du ikke skal si i vårt yrke Mr. Tøs ^^ Det vil få "kunden" til å føle seg dum O_O Og da blir det refs fra sjefen. Jeg sa til noen som jobber her at "det er en grunn til at jeg jobber her, og du jobber der". Men så er jo hun en ganske rappkjefta dame, så hun bare lo. Problemet her er at alle bortsett fra en er skikkelig stive og, etter min mening, humorløse. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva alle som er ferdig med skolen mener... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mye av trikset er å late som man kan det, ha litt flaks med seg, og si det var kjempelett å fikse. Plutselig er folk overbevist om at en er et geni, og har magiske evner. Det er noe du ikke skal si i vårt yrke Mr. Tøs ^^ Det vil få "kunden" til å føle seg dum O_O Og da blir det refs fra sjefen. Derfor en ser an på personen, noen personer har du helt rett i at det ikke er lurt å si det, men hos andre går det helt fint. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Altså jeg mener også at elever som skulker gum skulle hatt bank, men det er noe jeg har ment i mange år. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Javell. Du burde hatt bank også. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har hatt gym på skolen så folk klarer ikke banke meg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva gjør man med en gretten kjæreste? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har hatt gym på skolen så folk klarer ikke banke meg Hø hø hø. IDIOT. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Gir han bank. Ehh?? sånn foresten er det ikke jenter som pleier å være grettene og gutter som liksom er den stabile? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg