b-real Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Når skal folket på ann i mårra?0630. Lage mat og kanskje bake kake. Vi får se ^__^ Joda, gjør det i tredje oppfølgeren til Stormbreaker. Der drukner en mann i gullsjokoladepenger verdt en million dollar, eller noe.TEITING! Det var ikke artig en gang Okei, da omformulerer jeg meg Har du vunnet noen runder da? Joda, har vel ca 100.000 playmoney så det blir noen runder her og der. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jasså b-real.. Parkerer du på min side av parkeringshuset? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Ahh. Er det bra? Kanskje jeg også skal ha det Go for it, jævlig fengende iaf ^^ hva er shadow complex? Et herlig 2,5D-spill. Herlig? Det tok meg fem øyeblikk å bli lei. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Hoorayh to all them sailor mens of the captn's ship. My new 1000 years name will be from this day and to year 2000 be Captn Jack Yarr'ow ! Goo night to all you old and oyung sailors out there, this is the captn speaking ! One day the world wil be mine, you loose arnold swartchnegere something... To be a pirate is all about Yarr'ing ! Yarr ! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Når skal folket på ann i mårra? Skal opp seks, så jeg burde vel tenke på å legge meg. Skole 0800-1520, også rett på jobb for å være der til 1930 (hihi, jeg slutter tidlig igjen ). Også har jeg vært på skauen i dag, av alle mulige ting. Gøy. Blir forhåpentligvis mer av det utover. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Opp 06:45, hjemme etter arbeid+skole 21:00 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Hvordan spiller man pokerstars med lekepenger? Hilsen desperat gutt, Grimstad. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Hvordan spiller man pokerstars med lekepenger? Hilsen desperat gutt, Grimstad. Bare å registrere seg, laste ned pokerstars og trykke "Lekepenger". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jasså b-real.. Parkerer du på min side av parkeringshuset? Gjorde tydeligvis det gitt. Va noe kjent men jeg tenkte ikke så nøye over det, er ikke overlengen hvis du tror det Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Tenkte på å si hei, men det var så mørkt der. Jeg turte rett og slett ikke. Pluss at jeg glemte trygghetsalarmen hjemme da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Natta og sov godt folkens! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Haha,nei stakkars liten. Kan sende deg pepperspray i posten til deg du *hente fram ebay* Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Oh my God, Pink Floyd er deilig. Er totalt grønn når det gjelder bandet, hva som er best osv, men det jeg har hørt har gitt meg noen fantastiske lytteopplevelser Echoes og Atom Heart Mother førr de vinn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Oh my God, Pink Floyd er deilig. Er totalt grønn når det gjelder bandet, hva som er best osv, men det jeg har hørt har gitt meg noen fantastiske lytteopplevelser Echoes og Atom Heart Mother førr de vinn Nyt denne da: Endret 26. august 2009 av b-real Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 God natt alle sammen. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Oh my God, Pink Floyd er deilig. Er totalt grønn når det gjelder bandet, hva som er best osv, men det jeg har hørt har gitt meg noen fantastiske lytteopplevelser Echoes og Atom Heart Mother førr de vinn Uten tvil! Kos deg: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Neehh...nok poker på meg. Chiao Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Oh my God, Pink Floyd er deilig. Er totalt grønn når det gjelder bandet, hva som er best osv, men det jeg har hørt har gitt meg noen fantastiske lytteopplevelser Echoes og Atom Heart Mother førr de vinn Sjekk ut hele Wish You Were Here-skiva. Gjerne noen hundre ganger Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Dårlig med aktivitet her, gitt. Før i tiden satt det folk her hele tiden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Gå og grin til MORRA DI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg