Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er det bare jeg som får fokuset mitt litt ødelagt av avataren til Skarstad? Scarlett Johansson er bare litt for pen å se på. :\ Synes du hun er så pen? Jeg syne virkelig ikke det. Hva er det med henne? Det finnes jo så mange som er mye penere. vanskelig å si, men hun er NYDELIG. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er det bare jeg som får fokuset mitt litt ødelagt av avataren til Skarstad? Scarlett Johansson er bare litt for pen å se på. :\Du får lyst å putte noe mellom leppene hennes du, din skitne snik. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 AAAAAAAAAAARGH! SDFasdøfoasjfkljasødf *klikke vilt på reklame med lyd på msn* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 "Det hjelper ikke rope på pappa" *småsynge på tidlig Seigmen* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som er penere enn Johansson: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Khaterine Heigl fra Greys: Julia Roberts Cameron Diaz Charlize Theron Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Og Cindy Crawford og Claudia Schiffer. Samt disse Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Er det bare jeg som får fokuset mitt litt ødelagt av avataren til Skarstad? Scarlett Johansson er bare litt for pen å se på. :\ Fy da. Jeg kan ikke ha på meg at avataren min distraherer andre brukere. Vink adjø til Scarlett, si hallo til Hanne:). Endret 28. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Haha, bra ikke Julia Roberts har gigantisk munn på det bildet, Aces. Hun kunne lett fått inn en banan - på tvers :! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Beklager Aces, men de der var bare ikke penere enn Johansson. Det er ikke alltid så lett å si hva som er pent ved folk. Men det betyr ikke at de ikke er pene. Theron var vel den eneste av de du nevnte som kan måle seg. Og til NgZ: Hvem har ikke det? Men fra spøk til revolver. Var vel strengt tatt det estetiske og pene i bildet, og ikke seksuelle følelser, det var snakk om her. ;-) Neeeeeeeeeeeeeei! Skift tilbake plox! Endret 28. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bah, jeg synes de er pene Der kom jeg på noe. Hvorfor er det slik at gutter ikke tør å inrømme at andre gutter er kjekke? Hver gang jeg spør en gutt om en annen er pen/kjekk svarer de bare noe sånt som "bah, det kan ikke jeg svare på da." Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bah, jeg synes de er pene Der kom jeg på noe. Hvorfor er det slik at gutter ikke tør å inrømme at andre gutter er kjekke? Hver gang jeg spør en gutt om en annen er pen/kjekk svarer de bare noe sånt som "bah, det kan ikke jeg svare på da." Det bare er sånn. Noen ser man jo at ser bra ut, men flesteparten klarer jeg bare ikke se sånt på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Aces, det er ikke tilfelle med meg Dog, jeg har mista et par venner på å fortelle de at jeg syns de er heite : < Mange gutter er søte og kjekke. *fantasere om Heath Ledger og Nicholas Cage* *sikle* Endret 28. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Neeeeeeeeeeeeeei! Skift tilbake plox! Thy will be done. Så, får vel bruke noen timer nå på å lage nye, da. Bah, jeg synes de er pene Der kom jeg på noe. Hvorfor er det slik at gutter ikke tør å inrømme at andre gutter er kjekke? Hver gang jeg spør en gutt om en annen er pen/kjekk svarer de bare noe sånt som "bah, det kan ikke jeg svare på da." y helo dar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Det er veldig mange gutter som bare ikke tør å si at de syntes en annen gutt er kjekk. EDIT: Bill Kaulitz, ja. Husker jeg reagerte på at han var avbildet i TOPP, og så reagerte først en kompis med "hun var pen" og jeg sa det var en gutt. Så kom en annen kompis til og spurte hva vi bråkte for. Jeg pekte. "Hun var pen". Endret 28. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Bah, jeg synes de er pene Der kom jeg på noe. Hvorfor er det slik at gutter ikke tør å inrømme at andre gutter er kjekke? Hver gang jeg spør en gutt om en annen er pen/kjekk svarer de bare noe sånt som "bah, det kan ikke jeg svare på da." Jeg har ikke problem med det Skarstad: For et freakshow! Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er mange dritkjekke menn der ute. En er da ikke BLIND! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 *fantasere om Heath Ledger og Nicholas Cage**sikle* Heath Ledger er død. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bah, jeg synes de er pene Der kom jeg på noe. Hvorfor er det slik at gutter ikke tør å inrømme at andre gutter er kjekke? Hver gang jeg spør en gutt om en annen er pen/kjekk svarer de bare noe sånt som "bah, det kan ikke jeg svare på da." Jeg har ikke noe problemer med å svare på slike spørsmål. Finnes mange kjekke/pene gutter og menn. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Oj, det så ut som en jente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg